- نویسنده : مدیر وبسایت
- 08 آذر 1403
- کد خبر 33960
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

گیلان پیام/ مسعود برادران نصیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در حاشیه این برنامه با اشاره به عملکرد مناسب شرکت گاز در زمینه گازرسانی و ارائه خدمات در استان گیلان گفت: گازرسانی گسترده به روستاهای گیلان و ارتقاء سطح کیفی خدمات گاز سبب شده تا درخواست ها و مراجعات مردمی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یابد.
وی با بیان این موضوع اظهار داشت: بحمدالله هم اکنون همه شهرها (به جز ماسوله به علت دارا بودن بافت تاریخی) و بیش از ۹۷٫۷ درصد از خانوارهای گیلانی برخوردار از نعمت گاز طبیعی بوده و یک میلیون و ۲۸۰ هزار مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی در گیلان می باشند.
برادران نصیری رضایتمندی ذینفعان سازمان بویژه مردم استان را مهم ترین هدف شرکت گاز عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه های میزخدمت و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین سبب ایجاد فضای اعتماد و ارتقاء رضایتمندی مردم می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در بخشی دیگر با اشاره به لزوم رعایت صرفه جویی و مدیریت مصرف برای حفظ و تداوم جریان گاز اظهار کرد: شرکت گاز با همکاری سایر سازمان ها در تلاش است تا به طور مستمر آموزش های لازم را در این خصوص به مردم استان ارائه دهد.
وی افزود: در همین راستا همکارانم در این برنامه میز خدمت، به همه مراجعین و مدیران و مسئولین ادارات، بروشورها و کتابچه هایی با موضوع مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی توزیع کردند که با استقبال گسترده مردم روبه رو شد.
برادران نصیری در خاتمه با اشاره به ارائه خدمات این شرکت از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای ۱۵۹۴، گفت: مردم عزیز در صورت تمایل می توانند برای صرفه جویی در وقت و هزینه، درخواست های خود را از راه های غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.
لازم به توضیح است در این برنامه کلیه مدیران و کارشناسان ادارات و نهادهای دولتی گیلان در مصلی شهر رشت حضور یافته و به درخواست ها و مشکلات مراجعین رسیدگی کردند./انتهای پیام
https://gilanpayam.ir/?p=33960