- نویسنده : مدیر وبسایت
- 19 آبان 1403
- کد خبر 33613
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/در این جلسه سید محمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی مدیرعامل در امور شهرستان های توزیع برق گیلان گفت: آمادگی و برنامه ریزی برای فصل زمستان به منظور خدمت رسانی بهتر و تامین برق پایدار مشترکان امری ضروری و حیاتی است.
این نشست با حضور محمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی در امور شهرستان ها ، جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین و جمعی از مدیران ستادی و نمایندگان معاونت های خدمات مشترکین، برنامهریزی و بهرهبرداری ستاد و امور های اجرایی برگزار شد.
در ابتدای جلسه علیرضا نصوری مدیر امور توزیع برق لاهیجان ضمن خیرمقدم ، گزارشی از اقدامات و برنامه های انجام شده توسط این امور را برای حضار ارائه کرد.
در ادامه نیز تعدادی از مدیران ستادی و مدیران امورهای اجرایی شرق گیلان در خصوص موارد مورد بحث در این جلسه به تبادل نظر پرداختند.
در ابتدا جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت ضمن ابراز خرسندی از برگزاریِ این جلسه بیان داشت: برگزاری جلسات هماندیشی و شورای اداری و استماع نقطه نظرات مدیران و کارشناسان امورهای اجرایی میتواند کلید واژه های حل مشکلات پیشرو را برای ما تعیین نماید.
وی با اشاره به تکالیف تعیین شده ار سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر بیان داشت: تعامل واحدهای صف و ستاد و ارسال بازخورد فعالیت های انجام شده توسط امورهای اجرایی میتوانند ما را در رسیدن به اهداف یاری نمایند.
جواد بیدی با بیان اینکه وصول مطالبات از مشترکین یکی از منابع مهم مالی است ، تغییر در جریان نقدینگی شرکت را نتیجه برنامهریزی هوشمندانه در مقوله وصول مطالبات و جذب اعتبارات دانست و بر پیگیری و تداوم آن تأکید کرد.
در خاتمه نیز محمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی در امور شهرستانها ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران بر اهمیت همدلی و همکاری در جهت دستیابی به اهداف شرکت تأکید کرد.
وی تأمین برق پایدار برای مشترکین و جلب رضایت آنان را مهم ترین هدف شرکت در راستای خدمت رسانی دانست و گفت: برای جلب رضایت مشترکین و حل مشکلات موجود در حوزه برق استان توجه مضاعف بر طرح های تابآوری شبکه امری اجتنابناپذیر است وی همچنین مواردی نظیر رعایت ایمنی در کار، حفظ کرامت مشترکین و همکاران، توجه به سلامت اداری را مورد تأکید قرار داد.
قائم مقام اجرایی در امور شهرستانها با بیان اینکه فرصت ها در دل بحران ها و تهدید ها نهفته است افزود: کار همراه با ایثار و تلاش جهادگونه توسط تمامی نیرو های صف و ستاد شرکت رمز رسیدن به قله های موفقیت است و با برنامه های صحیح و مدون میتوان بر مشکلات چیره شد و به موفقیت های بزرگ دست یافت.
گفتنی است این جلسه که با هدف تبادل نظر و ارائه راهکار های عملی برای بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایت مشترکین برگزار شد ، جمعی از مدیران و کارکنان امورهای لاهیجان ،لنگرود، رودسر،سیاهکل ،املش و آستانه اشرفیه حضور داشتند و مواردی نظیر پیگیری پروژه های تابآوری شبکه با توجه به زمستان پیشرو، پیگیری پروژه های مربوط به هوشمندسازی و کنترل پذیری، پیگیری و تمرکز بر وصول مطالبات، پیگیری پروژه ها، بررسی مباحث مربوط به حوزههای سلامت اداری و ایمنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت./انتهای پیام