×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
تبریک مدیرکل صمت گیلان به مناسبت روز ملی صادرات

گیلان پیام/ تیمور پورحیدری مدیرکل صمت ، طی پیامی ۲۹ مهرماه، روز ملی صادرات را به تجار و فعالان صادراتی و تولید کنندگان صادرات محور گیلان تبریک گفت.

«به نام خداوند قادر و توانا»

صادرات؛ اوج اقتدار و رقابت تجار و تولید کنندگان در بازارهای جهانی است

روز ملی صادرات، فرصت تجلیل از جایگاه عالی و ممتاز نقش آفرینانی است که در قامت افسران جنگ تمام عیار اقتصادی در خط مقدم تحریم های ظالمانه دشمن ، لباس رزم اقتصادی به تن کرده و هوشمندانه از کیان میهن اسلامی مان در برابر توطئه های بدخواهان دفاع می کنند و در شرایط سخت و نابسامان اقتصادی به دنبال خلق ثروت و از آوری در راستای کمک به رفاه عمومی جامعه داخلی و درنوردیدن مرزهای بین المللی به منظور شناساندن توانمندی های ایران اسلامی می باشند.
همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: “رونق اقتصاد داخلی نیازمند صادرات خوب، واردات در حد نیاز و جلب سرمایه‌گذاری خارجی است اما سررشته و تدبیر کار باید دست مدیران داخلی باشد و کار به بیگانگان سپرده نشود.” معتقد هستم، صادرات؛ اوج اقتدار و رقابت تجار و تولید کنندگان در بازارهای جهانی است.
صادرات به عنوان موتور عظیم قطار اقتصاد و شرط بقای کشورها در بازارهای بین المللی نقش مهم و موثری را در عرصه اقتصاد ایفا می کند و بطور کلی سهم صادرات در افزایش اشتغال، تولید و درآمد ملی، ارز آوری و بالطبع در رشد اقتصادی کشور که خود لازمه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است بسیار چشم گیر است.

امیدواریم با توجه به توسعه و تکمیل راه آهن و ظرفیت زیرساختی آبی- ریلی- جاده‌ای و تسریع در واردات و صادرات در پایانه‌های مرزی انزلی و آستارا میزان صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری گیلان به اوج مبادلات تجاری نائل شود.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و نهم مهرماه، روز ملی صادرات را به همه صادرکنندگان، تجار و بازرگانان و تولیدکنندگان که ماحصل فعالیت خود را به بازارهای جهانی عرضه داشته و سهم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه رقابت اقتصادی افزایش می دهند، تشکر و قدردانی نموده، موفقیت روزافزون و سلامتی همگان را در تمامی مراحل زندگی، بالاخص فعالیت های ارزنده و ارزشمند اقتصادی تا رسیدن به فتح قله های بزرگ اقتصادی جهان از درگاه ایزد منان مسئلت دارم .
تیمور پورحیدری- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.