×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
خدمات اورژانس در حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت «شاهکار» بود

گیلان پیام/ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در آیین گرامیداشت روز اورژانس با تقدیر از تلاش کارکنان اورژانس پیش‌بیمارستانی، اظهار کرد: اورژانس همیشه در اوج درخشیده و می‌توان ادعا کرد خدمات اورژانس در حادثه بیمارستان قائم شاهکار بود.

وی با اشاره به بخش کوچکی از اقدامات اورژانس در حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت، افزود: جابه‌جایی حدود ۱۳۰ بیمار در کمترین زمان یکی از برجسته ترین اقدامات اورژانس طی چند ماهه اخیر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به خدمات بسیار ارزنده اورژانس در قبال حقوق و مزایای ناکافی به این قشر پرتلاش و نجیب، گفت: لازم است دولت و مجلس شورای اسلامی در دوره کنونی که یک فرصت طلایی در نظام سلامت است، اتفاقات مثبتی را برای مدافعان سلامت به ویژه اورژانس رقم بزنند.

دکتر آشوبی، کارکنان اورژانس را افسران پیشگام و پیشرو در عرصه سلامت دانست و افزود: کارکنان اورژانس برای نخستین بار پیام مهربانی و عطوفت و لطافت را به بیماران و خدمت‌گیرندگان هدیه می‌کنند.

وی از خودگذشتگی، ایثار، تحمل ناملایمات، سعی صدر ، سرعت و صحت و دقت در عملیات کارکنان و همکاران اورژانس را بخشی از شخیصه‌های اورژانس دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم در قامت اورژانس حسنه و خدمت پذیرفته شده نزد خدا و مردم، محسوب می‌شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.