×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
«جبهه مقاومت» محور ویژه در جشنواره حریم رسالت است

گیلان پیام/به نقل از خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ مهدی پارسا در نشست خبری سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت از اختصاص محور ویژه با اولویت «جبهه مقاومت » گفت و اظهار کرد: با توجه به حملات گسترده رژیم اشغالگر قدس به مردم بی دفاع غزه و کشتار آنها بویژه خبرنگاران فلسطینی با اولویت کشورهای جبهه مقاومت از بانوان رسانه ای کشورها استفاده شود.

وی افزود: معرفی رسانه‌ای چهره زن در تراز انقلاب باهدف الگو سازی و معرفی به نسل جوان از طریق روایت زنان موفق در رسانه‌ها و تولید محتوای در تراز از اهداف جشنواره بین‌المللی حریم رسالت است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ادامه داد: تمامی بانوان رسانه‌ای و فعال فضای مجازی کشور با روایت زنان موفق در محورهای زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی، ایران قوی_ زنِ عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق و الگوی سوم زن مسلمان اثر ارائه کنند.

وی با اشاره به اهمیت حوزه زنان و استقبال ملی و بین المللی از «جشنواره حریم رسالت » گفت:پوستر سومین جشنواره حریم رسالت به ۴ زبان خارجی روسی، ترکی و عربی و انگلیسی ترجمه شده است .

سرهنگ پارسا با اذعان به قطب رسانه ای بودن گیلان اظهارکرد:بانوان فعال از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب‌های کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.