×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
نامه اعتراض ساکنین خیابان ۹۸ گلسار به شهرداری رشت

گیلان پیام/ساکنان خیابان ۹۸ گلسار در شهر رشت در نامه ای اعتراض آمیز نارضایتی خود را از عدم بی توجهی شهرداری رشت در پی ساخت و ساز غیر مجاز در این خیابان اعلام داشتند و خواستار رسیدگی شهرداری شدند.

متن نامه به شرح ذیل است؛

سلام علیکم

احتراما به استحضار می رساند؛

از آنجایی که کمیسیون ماده صد شهرداری، کمیسیونی است که به تخلفات ساختمانی رسیدگی می‌کند و همچنین این کمیسیون مطابق با قانون صلاحیت رسیدگی به تخلفات ساختمانی را در محدوده شهرها و حریم آنها دارد، یکی از مواردی که در کمیسیون ماده صد مورد بررسی قرار می‌گیرد، رضایت همسایه‌ در کمیسیون ماده ۱۰۰ است. تا جایی که در برخی از تخلفات ساختمانی، رضایت همسایه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با این وجود ساکنین خیابان ۹۸ گلسار که بیشتر از سه سال است به خاطر گودبرداری ساختمان مجاور دچار آسیب و کج شدن ساختمان خود شده‌اند، اعتراض آنها راه به جایی نبرده است و شهرداری که متولی رسیدگی به این امر است با وجود درخواست مکرر ساکنین این کوچه توجهی برای رسیدگی به این امر نکرده است.

ما ساکنین ساختمانی هستیم که بر اثر گود برداری نادرست و غیر استاندارد مورد سانحه قرار گرفت و کج شد. تعدادی کاسب و مغازه دار که بر اثر این حادثه قریب به ۳سال است زندگی مان دچار تشویش و گرفتاری شده هم از لحاظ روحی و هم در این موقعیت اقتصادی با اجاره های بالا و پراکنده شدن مشتریانی که سالها برای جذب نظرشان تلاش کردیم.

فقط خدا میداند چه بر ماگذشت و کسی احوال روزهای پر مشقت مان را نگرفت تا اینکه چند روزی است. باخبر شدیم ملکی که بخاطر گود برداری مورد حادثه قرار گرفتیم شروع بکار کرده و بسرعت ستونها و اسکلت های فولادی را بنا میکند جالب اینکه به صورت خلاف و مازاد بر پروانه صادره اش طی ۲الی ۳روز روند ساخت و ساز را در پیش گرفته است.

آیا مسئولین مربوطه از قبیل شهرداری نباید پاسخگو باشند.مالکینی که بجز منفعت مالی خود بهیچ کس و هیچ چیز فکر نمیکنند !آوارگی ما و لقمه ای که با مشقت برای خانوادمان میبردیم را با ندانم کاری بریدند.

آیا فریادرسی در این شهر نیست !؟

ساکنین شکایت خود را به شهرداری بازرسی و در نهایت مراتب بالاتر فرستاده و پیگیر است اما
قدرت زر و زور بیشتر است.

متاسفانه علیرغم پیگیری های متعدد ساکنان تاکنون هیچ گونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است. لذا از شهردار محترم شهر رشت درخواست می‌کنیم، برای پایان دادن به اعتراض و نگرانی های اهالی این کوچه مساعدت لازم در این خصوص را مبذول فرمائید.

با تشکر ساکنین خیابان ۹۸ گلسار

پایگاه خبری گیلان پیام این آمادگی را دارد تا جوابیه شهرداری رشت در خصوص مطالبه ساکنان خیابان ۹۸ گلسار را منتشر کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.