- نویسنده : مدیر وبسایت
- 29 اردیبهشت 1403
- کد خبر 30179
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/در این نشست صمیمانه صادقی خاطرنشان کرد: امروزه در همه بخش ها و به ویژه در صنعت برق روابط عمومی ها فنی تر و به روز شده اند و برای انجام کارها نیازمند توانایی و شایستگی هایی هستند تا پیام را در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو به مخاطب برسانند.
وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان دفتر روابط عمومی اظهار داشت: کسب رتبه ها و مقام های برتر طی سالیان اخیر توسط دفتر روابط عمومی بیانگر شایستگی و توانمندی کارکنان این حوزه در سطح شرکت می باشد.
صادقی تاکید کرد: هدف اصلی جلب رضایت مشترکین است و در این خصوص روابط عمومی مانند گذشته وظیفه دارد مسائل و مشکلات مردمی را اخذ و تا حصول نتیجه پیگیری کند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تشکر از تعامل خوب موجود با رسانه های استان افزود: با توجه بافت فرهنگی گیلان و ضریب نفوذ رسانه در استان، ضروری است به ویژه برای فصل گرم تابستان به منظور جلب مشارکت مردمی در مصرف بهینه برق و اقناع افکار عمومی از ظرفیت صدا و سیمای گیلان و سایر رسانه های پرمخاطب استان به بهترین شکل استفاده کند.
گفتنی است در این نشست جواد لطفی مدیر دفتر روابط عمومی و کارکنان این دفتر نیز هریک به طرح موضوعات و مسائل حوزه کاری خود پرداختند/انتهای پیام