- نویسنده : مدیر وبسایت
- 10 بهمن 1401
- کد خبر 20448
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/با هماهنگی و برنامهریزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی؛ امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به همراه معاونین و کارشناسان با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به صورت مستقیم از طریق شماره تلفن ۱۱۱ به سئوالات و درخواستهای مردم شریف استان پاسخ دادند. هم استانی های گرامی بدون مراجعه حضوری توانستند در بستر سامد از طریق تماس تلفنی در خواست ها , مشکلات و مسایل خود را مستقیم و بدون واسطه , با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مطرح نمایند. در پایان مهندس دائمی مدیرکل دستور پیگیری و رسیدگی به مشکلات آنان تا حصول نتیجه را صادر نمود./انتهای پیام
https://gilanpayam.ir/?p=20448