×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
از ایثارگران درمان تامین اجتماعی گیلان همزمان با سراسر کشورتجلیل شد

گیلان پیام/قبل از آغاز همایش که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار میشد، مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان میزبان چند میهمان از فرماندهان و ایثارگران دفاع مقدس استان از جمله سرهنگ ملک علیپور رییس ستاد کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان، حاج آقا لاکانی مدیر مرکز خدمات کارکنان حوزه های علمیه استان گیلان، سرهنگ یوسف زاده مشاور بنیاد شهید و سازمان بنیاد انتقال خون استان بود.
در ابتدای همایش دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان به عنوان میزبان همایش استانی، از میزبانی ایثارگران و خانواده های معزز شهدا ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: امیدواریم زیر سایه امام عصر(عج) بتوانیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار صادقی برای مردم و ایثارگران عزیز باشیم.
در ادامه سرهنگ ملک علیپور رییس ستاد کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه جنگ هشت ساله ایران به عنوان دفاع مقدس بود اظهار داشت: به چند دلیل مهم دفاع ما مقدس بوده است. اول اینکه جنگ در نامتوازن ترین شرایط تاریخ بر ملت ایران تحمیل شد و دوم اینکه بدون هیچ دلیلی به خاک ایران تجاوز شد و سوم، علاوه بر دفاع از وطن از اسلام عزیز هم دفاع شد.
رییس کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان درادامه به تشریح دفاع مقدس پرداخت وافزود: وقتی مظلوم باشید و به شما حمله شود حتما آن دفاع مقدس است. ایشان با بیان اینکه رزمندگان ما در طول جنگ همواره به اصول اخلاقی پایبند بوده اند افزود: رزمندگان ما حتی طی تقابل با دشمن هم اصول انسانی و اخلاقی را زیر پا نگذاشتند.
سرهنگ ملک علیپور رفتار خانواده های شهدا و ایثارگران را مبتنی بر سیره اهل بیت دانست و گفت باید در حفظ ارزش های دفاع مقدس و انتشار این فرهنگ تلاش نماییم.
در ادامه جلسه حاج آقا لاکانی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه گیلان به عنوان یکی از سخنرانان جلسه گفت: تجلیل از ایثارگران کاری ارزشمند است . عزیزانی که همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از حریم مقدس دین و وطن دفاع کردند.
ایشان جانبازان را شهیدان زنده ای نامید که هرگز نمی شود تصور کرد چه سختی را این عزیزان تحمل می نمایند.
مدیر مرکز خدمات کارکنان حوزه های علمیه استان گیلان با بیان اینکه اگر شهدا و جانبازان را به عنوان الگو های خوب معرفی کنیم بسیاری از آسیب های جامعه مرتفع خواهد شد.
شایان ذکر است که در ادامه جلسه از ۲۰رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس همکار با اهدا لوح تقدیر و قدردانی شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.