- نویسنده : مدیر وبسایت
- 18 تیر 1401
- کد خبر 15041
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/در بازدید سر زده مشاور و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی از درمانگاه منجیل که این بازدید با همراهی دکتر ابراهیمی مدیر درمان استان گیلان ، معاون توسعه و پشتیبانی ، رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان و همچنین حضور رئیس و اعضای شورای شهر منجیل و نیز اعضای کانون بازنشتگان و کارگری انجام پذیرفت، علل وضعیت نابسامان این درمانگاه مورد بررسی قرار گرفت
دکتر ابراهیمی مدیر درمان ضمن تشریح عللی که طی سنوات گذشته این مرکز را به این وضعیت رسانده و نیز تلاشها و پیگیریهایی که در راستای بازسازی و راه اندازی مجدد این درمانگاه در این مدت صورت پذیرفته اظهار داشت : مدیریت درمان گیلان تمام تلاش و نیروی خود را در جهت رفع موانع و مشکلات در جهت احیای مجدد این مرکز درمانی بکار گرفته تا مردم و بیمه شدگان منطقه از خدمات درمانی آن بهره مند گردند ، منتهی با توجه به شرایط موجود ، راه اندازی این مرکز درمانی عزم راسخ و جدی و همکاری تمامی نهادهای ذیربط را میطلبد.
در این بازدید ، بازنشتگان و اعضا صنف کارگری ، وضعیت نابسامان این مرکز را بی توجهی به دغدغه مردم و بیمه شدگان و رها کردن این ساختمان توسط مسئولین گذشته عنوان داشتند و علاوه بر رسیدگی به وضعیت و پیگیریهای لازم جهت احیا ، تجهیز و راه اندازی این مرکز درمانی ، برخورد با افرادی که مسبب محرومیت مردم و بیمه شدگان از خدمات این مرکز درمانی در سنوات گذشته شده اند را مطالبه مردم خصوصأ بیمه شدگان تأمین اجتماعی دانستند
حقانی ، مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات که از نزدیک نظاره گر وضعیت فعلی ساختمان درمانگاه منجیل و شنونده مطالبات بازنشتگان و بیمه شدگان بود ضمن استماع خواسته های بحق بیمه شدگان افزود ،رسیدگی به مطالبات بحق بیمه شدگان از وظایف اصلی ما است و همانگونه که مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی جناب آقای دکتر موسوی فرموده اند ، «گذشته را با یک صلوات رها نخواهیم کرد» و به کمک تیم مدیریتی انقلابی و جهادی استان گیلان ، از تمامی ظرفیتهای موجود ، در راستای تحقق اهداف سازمان که از مهمترین آن حراست از اموال و رضایتمندی بیمه شدگان تأمین اجتماعی است استفاده میکنیم./انتهای پیام
https://gilanpayam.ir/?p=15041