×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳
مهمترین هدف مدیریت درمان کسب رضایتمندی بیماران و مراجعین از مراکز درمانی تامین اجتماعی

گیلان پیام/مدیردرمان تامین اجتماعی استان با ذکر حدیثی از معصومین گفت؛ نیکوترین اندوخته هر انسانی خوش رفتاری است ،لذا از همه همکاران و روسای مراکز انتظار است نسبت به مراجعین و بیماران با نیکوترین روش انسانی رفتار نمایند.
دکتر ابراهیمی با اشاره به شرایط سخت حاضر تصریح نمود؛ که یکی دیگر از هدف اصلی مدیریت درمان خدمت رسانی بیشتر ، راحت و با کیفیت بالا برای مردم و بیمه شدگان است. ایشان حضور مستمر در مراکز درمانی برای بررسی مشکلات و پیشبرد اهداف را از برنامه های کاری مهم مدیریت درمان برشمرد و افزود تلاش خواهیم نمود با حضور مستمر در مراکز درمانی از نزدیک روند خدمت رسانی به بیماران را مورد ارزیابی قرار دهیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.