- نویسنده : مدیر وبسایت
- 14 دی 1400
- کد خبر 12282
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/قائم مقام مدیرعامل این شرکت گفت: ثبت این تعداد درخواست فروش غیرحضوری انشعاب آب نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد رشد داشت.
هادی نیزه باز افزود: از ابتدای تاسیس مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان در شهریور ماه سال ۱۳۹۶ تاکنون ۸۰ هزار و ۷۱۶ مورد درخواست فروش غیرحضوری انشعاب در این سامانه ثبت شد.
وی، اعلام و پیگیری حوادث و اتفاقات شبکه های آب و فاضلاب، خرید انشعاب، اعلام کارکرد کنتور، دریافت و پرداخت قبض و ثبت شکایات را از مهم ترین خدمات غیرحضوری سامانه ۱۲۲ عنوان کرد و گفت: مردم عزیز می توانند به صورت شبانه روزی از خدمات این سامانه بهره مند شوند.
نیزه باز تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا در دو سال گذشته استقبال مردم از خدمات غیرحضوری مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان بیشتر از گذشته بوده است. /انتهای پیام