- نویسنده : مدیر وبسایت
- 18 دی 1400
- کد خبر 12263
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایرانمعین در مراسم تحویل چک تسویه خسارت به بیمه گذار مجموعه فروشگاهی “خاطره” ضمن تقدیر از پیگیریها و مساعدت های سازمان منطقه آزاد انزلی،بر ایفای به موقع تعهدات در قبال ذینفعان به عنوان اصلی ترین سیاست مشتری مداری شرکت بیمه ایران به عنوان سهامدار عمده ایران معین، تأکید کرد.
محمد اسماعیلی رییس هیأت مدیره بیمه ایران معین نیز در مراسم تسویه خسارت مجموعه خاطره گفت: در این حادثه شرکت بیمه ایران معین با پرداخت ۱۹۶ میلیارد ریال نام خود را در ذهن فعالان کسب وکار منطقه آزاد انزلی ماندگار نمود و خاطره خوبی را رقم زد.
بنابراین گزارش؛مجموعه فروشگاهی پوشاک “خاطره” که از طرح های شاخص در زمینه تولید و عرضه پوشاک و خدمات گردشگری در محدوده منطقه آزاد انزلی است، اردیبهشت سالجاری دچار حریق شد و به دنبال آن فعالیت کسب و کارهای این مجموعه متوقف گردید. پس از وقوع این حادثه با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و تأکید هیات مدیره بیمه ایرانمعین و دستور مدیرعامل کارشناسان این شرکت بلافاصله در محل حادثه حاضر و بررسی های تخصصی را آغاز کردند که در نتیجه تلاش مستمر آنها در کمتر از یک هفته مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به عنوان بخشی از خسارت پرداخت و مقرر شد مابقی مبلغ خسارت بعد از انجام ارزیابی های لازم پرداخت شود. پس از انجام بررسی های تکمیلی فنی، خسارت این مجموعه فروشگاهی از سوی بیمه ایرانمعین مشخص و با پرداخت مجموع ۱۹۶ میلیارد ریالی(۱۵۶ میلیارد ریال در مرحله دوم) این پرونده بسته شد.
گفتنی است شهرام پوررحمت کارآفرین موفق منطقه و استان گیلان تابستان سالجاری براثر بیماری کرونا به دیار باقی شتافت و سازمان منطقه آزاد انزلی در کنار مجموعه خاطره، پیگیری دریاف خسارت و فعال شدن مجدد این کسب و کار را به عنوان یک وظیفه سازمانی و اخلاقی در قبال سرمایه گذاران محدوده منطقه متبوع خود در دستور کار قرار داد./انتهای پیام