- نویسنده : مدیر وبسایت
- 27 آذر 1400
- کد خبر 11960
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/در این جلسه گزارش اقدامات انجام شده بر اساس صورتجلسه قبلی کمیته به سمع و نظر اعضا رسانده شد و در ادامه پیام های ورودی سامانه CRM به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت.
لازم به توضیح است در آبان امسال مجموعاً ۱۰۵ پیام به دفتر رسیدگی به شکایات و درخواست های شرکت گاز استان گیلان ارسال شد که از این میزان ۳۷ مورد شکایت، ۶۱ درخواست، ۳ مورد اطلاع رسانی و ۴ پیشنهاد می باشد./انتهای پیام
https://gilanpayam.ir/?p=11960