- نویسنده : مدیر وبسایت
- 13 آبان 1403
- کد خبر 33507
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/مرتضی حاتم: نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش
مرتضی حاتم ویشکایی ضمن خیر مقدم و قدردانی از همکاران و پیشکسوتان اظهار داشت: اولین موضوع در بحث مدیریت و ارتقاء تغییر تفکر و نگرش نسبت به گذشته در روند بهبود وضعیت بانک صادرات گیلان می باشد.
وی افزود: تفکر احترام ، حفظ حرمت انسانی ، اخلاق حرفه ای و رفتار با ارباب رجوع نهادینه و تاکید نمودم.همچنین علاوه بر اهداف سازمان ، احترام به افراد و همراهی مشتریان ماندگار خواهد ماند.
مدیر امور شعب شمال کشور بانک صادرات ادامه داد: ارتباط سازنده با نهاد ها و مسولین و پاسخگو بودن و همچنین نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در این استان انجام شد.
وی اظهار داشت: در بحث سهم بازار با تلاش و برنامه ریزی استان گیلان شعبه مرکزی ممتاز شد.
معاونت اداره مالی بانک صادرات گیلان نیز با اشاره به آمار عملکردی اظهار داشت: یکی از شاخصه های مهم اقتصادی و بازار و بنگاه های اقتصادی بحث سهم بازار است.
وی افزود: جناب آقای حاتم در گیلان توانستند هرساله ۰٫۷ دهم سهم از بازار را افزایش دهند.یعنی نسبت به اسفند ۱۴۰۱ تا کنون ۱/۴ از سهم بازار استان را افزایش دهند.
قاسمی در خصوص جایگاه و رتبه گیلان کشور اظهار داشت: در سی و چهار استان منطقه کشور ؛ در بخش کاهش مطالبات سال گذشته استان گیلان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد . همچنین در بخش ضمانت نامه ها رتبه دوم و در بخش اعتبارات اصلی رتبه هفتم در شبکه.
وی ادامه داد: استان گیلان در شاخص منابع رتبه چهارم و در شاخص ضمانتنامهها رتبه اول و در شاخص اعتبار اسنادی رتبه پنجم را دارد.همچنین از ۷۳ شعبه ، ۴۷ شعبه توانستند صددرصد اهداف را محقق نمایند که نشان دهنده این است که بالغ بر ۶۵ درصد شعب بالای صد درصد اهداف خود را محقق نمودند.
وی با اشاره به طرح آبان گفت: تا ۲۵ آبان فرصت نصیب کردن افتخارات این طرح را خواهیم داشت.در طرح آبان ۱۷ شعبه در وضعیت ویژه قرار دارند و در مقایسه با شبکه ۲۳ درصد شعب گیلان در وضعیت ویژه قرار دارند.
معاونت اداره مالی بانک صادرات گیلان در پایان اظهار داشت:گیلان در وضعیت برتر قرار دارد و اینها نتایج تلاش جناب آقای حاتم بوده است.
ابراهیم رمضانی مدیر جدید بانک صادرات گیلان نیز در این آیین ضمن تبریک به مدیر شعب بانک صادرات شمال کشور بر اهمیت بازاردانی در بازاریابی تأکید کرد.
وی هدفگذاری مشتری و بازاریابی تعهدی را ضروری دانست و بیان کرد: مشتریان میتوانند کارت تجاری و اعتبار ضمانتنامه دریافت کنند.
رمضانی در ادامه گفت: لزوم برقراری ارتباط مستمر با مشتریان و استفاده از روشهای مختلف مانند تماس تلفنی و پیامک برای افزایش رضایت مشتریان و هدفگذاری مشخص برای سازمان و افزایش کنترل بر پروندهها و ارتباطات روزانه مهم است.
مدیر جدید شعب بانک صادرات گیلان، رسیدن به منابع ۳۰ همتی را هدف اول مدیریتی خود در استان گیلان عنوان کرد و از همکاران مجموعه خواست که هرچه زودتر اهداف مشخص شده را اعلام کنند تا در جلسات آینده به آنها پرداخته شود.
در خاتمه حکم انتصاب مدیر جدید شعب بانک صادرات گیلان توسط مرتضی حاتم مدیر امور شعب بانک صادرات شمال کشور به ابراهیم رمضانی اعطا شد./انتهای پیام