×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳
اصلاح بیش از ۱۷۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط از ابتدای سال تاکنون

گیلان پیام/ وی گفت: در طول سال و بصورت جاری علاوه بر قطعی برق بر اثر عیب و تخریب تاسیسات برق در شرایط جوی ، ممکن است ناپایداری بر اثر برخورد شاخه درخت یا سایر اجسام خارجی در شبکه برقرسانی رخ داده و باعث تحمیل خاموشی های متعدد با مدت زمان نسبتا طولانی به مشترکین شود.

صادقی تاکید کرد: مناسب ترین راه برای جلوگیری از حوادث در شبکه های توزیع برق، انجام تعمیرات پیشگیرانه بصورت منظم و دقیق توسط اکیپ های مجهز و توانمند می باشد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به اجرای طرح افزایش تاب آوری در سطح استان، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۵ از این طرح بزرگ و حیاتی در استان با اعتباری معادل ۵۱۵۰۴ میلیون ریال به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه های فشار متوسط به ویژه در ایام وقوع بحران انجام شده است.

وی اضافه کرد: با اجرای ۱۵۵ مرحله از اجرای طرح تاب آوری و با فعالیت ۴۸۳ اکیپ اجرایی به ظرفیت ۲۵۰۱ نفر ساعت روی قریب به ۱۷۸ کیلومتر از فیدرهای فشار متوسط، عملیات جهادی ارتقای تاب آوری شبکه صورت پذیرفته است.

صادقی تاکیدکرد : تمامی مراحل طرح تاب آوری شبکه های توزیع با تجمیع اکیپ های عملیاتی و بکارگیری کلیه امکانات موجود در شرکت انجام می پذیرد و با اجرای طرح فوق از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ فیدر فشار متوسط تعمیر و بهسازی شده است .

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان ساخت: نصب و اصلاح ۱۱۱ عدد پایه، تعویض ۳۰۳۶ مقره و ۲۸۰ رشته تعویض هادی، از جمله اقدامات کارکنان پرتلاش این شرکت طی اجرای طرح افزایش تاب آوری است.

صادقی خاطرنشان کرد: هدف و استراتژی این شرکت در اجرای طرح افزایش تاب آوری؛ بازسازی شبکه های مستعمل و خسارت دیده از بحران حادث شده گذشته و همچنین تقویت، نوسازی و بهسازی شبکه و تاسیسات شرکت در سطح استان گیلان است.

وی در خاتمه گفت: اجرای این قبیل فعالیت ها نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکین است و کارکنان توزیع برق گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هرچه بهتر به مشترکین تلاش می کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.