×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳
شناسایی فرصتها باهدف بهبود کیفیت و افزایش خدمت انجام شود

گیلان پیام/ این جلسه با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان، معاونین مدیریت و روسای مراکز و کارشناسان ستادی روز گذشته در سالن اجلاس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار شد .

در این جلسه دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه باید با همفکری و هم افزایی و شناسایی فرصتها، موجبات خدمت رسانی بهتر و بیشتر را فراهم سازیم گفت: در تلاش هستیم با برگزاری این جلسات، بررسی مسائل، نقاط ضعف و قوت، چالشها و ارائه راهکارهای کارشناسی، عملی و اجرائی، این عملکرد را بهبود ببخشیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه یکی از چالشهای مراکز درمانی سطح استان کمبود نیروی انسانی می باشد اظهار داشت: امیدارم با شروع بکار نیروهای آزمون استخدامی ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ در آبان ماه، بخشی از چالش کمبود نیروی انسانی مرتفع گردد.

بر اساس این گزارش در ادامه جلسه دکتر محمدحسن وکیل زاده معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی با ارائه گزارش جامعی از عملکرد شش ماهه مراکز تابعه و بررسی نقاط قوت و ضعف، از مراکز درمانی که رشد خدمات آنان در حوزه های مختلف داشتند قدرانی نمود و افزود: از سایر مراکز انتظار می رود با تلاش بیشتر، مرتفع نمودن مسائل و راهکارهای عملیاتی، ضمن بهبود کیفیت، میزان خدمت رسانی به بیمه شدگان را افزایش دهند.

ربیعی پور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان با اشاره به شرایط کنونی کشور به لحاظ جوی و امنیتی گفت: روسای مراکز، تدابیر لازم نظیر وجود کانکس بحران، ذخایر انبارهای دارو ، تکمیل مخازن سوخت، آب و همچنین تجهیزات و امکانات لازم جهت مواجهه با بحران جوی یا امنیتی را اتخاذ نمایند.

گفتنی است براساس آمار ارائه شده در ۶ ماهه اول سالجاری در مقایسه مدت مشابه سال قبل ویزیت پزشکان عمومی با افزایش ۵.۹ درصد پزشکان متخصص با افزایش ۶.۸ درحوزه دندانپزشکی ۹.۳ درصد با رشد مواجه بوده است.

همچنین در مدت مذکور ۴۶۹۲ عمل جراحی در بیمارستان های حضرت رسول اکرم(ص) رشت و بیمارستان شهید املاکی لنگرود انجام گرفته که ۳۱ درصد نسبت به دوره مشابه سال افزایش داشته است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.