×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
بهره برداری از ۱۸ فیدر فشار متوسط از ابتدای سال تاکنون با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد تومان

گیلان پیام/مسعود صادقی خمامی مدیرعامل توزیع برق گیلان از این پروژه ها بعنوان طرح هایی مهم و حیاتی در سطح استان یاد کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از فیدرهای فشار متوسط مذکور بخش عمده‌ای از مشکل ضعف برق ساکنین و مشترکان برق در مناطق کم برخوردار در نقاط مختلف استان برطرف شده است.

وی تاکید کرد: بخشی از نتایج اجرای این پروژه مهم در استان، در فصل پیک تابستان گذشته برای مشترکان گیلانی قابل مشاهده بوده است و در مقایسه با ادوار گذشته از کیفیت و ولتاژ برق بهتری برخوردار بوده اند.

صادقی با اشاره به اینکه این پروژه با هدف بهبود کیفیت خدمات برق‌رسانی و افزایش ظرفیت شبکه توزیع انرژی طراحی شده است، افزود: احداث این فیدرها به کاهش خاموشی‌ها و نوسانات ولتاژ کمک خواهد کرد و امکان تأمین برق پایدار برای مشترکین را فراهم می‌آورد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: این پروژه شامل تأمین تجهیزات مدرن، نصب ترانسفورماتورها و کابل‌های فشار متوسط است و با اجرای این طرح، انتظار می‌رود که رضایتمندی مشترکین افزایش یابد و زیرساخت‌های لازم برای توسعه اقتصادی استان فراهم شود.

وی اضافه کرد: عملکرد توزیع برق گیلان از ابتدای سال تا کنون در موضوع احداث فیدر های فشار متوسط کم سابقه بوده و طی آن ۱۸ فیدر با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

صادقی در خاتمه تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان متعهد به ادامه تلاش‌ها در راستای بهبود خدمات و ارتقاء کیفیت شبکه توزیع برق است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.