×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
حمایت خالصانه خیران رشت از آسایشگاه معلولان و سالمندان/بیشترین کمک ها در دوران تورم اقتصادی بوده است

گیلان پیام/آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز درمراسم افتتاحیه بخش جسمی حرکتی و ۱۲ باب سوئیت آسایشگاه معلولان و سالمندان این شهر، که با حضور مسئولان و خیران و اصحاب رسانه گیلان در این مرکز برگزار شد، اظهار کرد:
خداوند متعال را برای داشتن چنین مردم خوب و نیکوکاری در گیلان شاکرم که پول های خود را در جای خوبی خرج می‌کنند.
وی افزود: بنده تاکید دارم که همیشه باید از خیران تقدیر و تشکر کرد؛ البته خیران نیاز به تقدیر و تشکر ما ندارند و پاداش عمل نیک خود را از خداوند می‌گیرند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه بعد از دوران کرونا تورم در کشور بالا رفت؛ خاطرنشان کرد: اما کمک های خیران نیز در دوره تورم افتصادی افزایش داشت؛ که نشان دهنده این است که مردم نیکوکار قدر به همنوعان خود اهمیت می‌دهند.
به گفته وی، آسایشگاه معلولان و سالمندان با توجهات حضرت ولیعصر(عج) و کمک خیران اداره می‌شود.
آیت الله فلاحتی، در خاتمه با قرائت این بیت شعر «تو نیکی می‌کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز»، تصریح کرد: گیلان مردمی نجیب و جوانان با استعدادی دارد و این جوانان پرورش یافته ی همین خانواده های خوب و نیکوکارند.
وی یادآور شد؛ مردمی که برای خدمت به همنوعانشان بی منت کمک می‌کنند و از هیچ کمکی دریغ ندارند و با کمک این عزیزان به اسایشگاه ها، امید به زندگی در افراد افزایش یافته است.
در این مراسم با حضور حضرت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، بخش جسمی حرکتی و ۱۲ باب سوئیت آسایشگاه معلولان و سالمندان در رشت افتتاح شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.