×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها در توسعه گیلان ضرورت دارد

گیلان پیام/هادی حق‌شناس استاندار گیلان صبح امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از مجتمع کارگاهی دانش بنیان با همراهی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با تأکید بر لزوم توجه به توسعه کشور در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: تولید محور توسعه و پیشرفت یک کشور است و این مهم در گیلان هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به جایگاه شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری در حل مشکلات استان گفت: باید در تمامی عرصه‌ها از ظرفیت دانشمندان و متخصصان شرکت‌های دانش بنیان نهایت بهره را ببریم زیرا در این صورت می‌توان بر مشکلات فائق آمد .

استاندار گیلان با ابراز خرسندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در گیلان افزود: در این استان شرکت‌های دانش بنیان بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف فعال هستند که می‌توانیم از آنان در راستای توسعه و افزایش تولید و همچنین ایجاد اشتغال بهره گیریم.

حق‌شناس با تاکید بر لزوم بسترسازی مسیر تولید دانش بنیان در گیلان بیان کرد: موانع از سر راه دانش بنیان‌ها در گیلان برداشته شود.

وی با بیان اینکه گیلان در حوزه امنیت غذایی جزو ۱۰ استان برتر کشور است، افزود: با توجه به ظرفیت گیلان و نیز توان شرکت های دانش بنیان می توان برای امنیت غذایی استان و کشور گام های بلندی برداشت و انتظار است این رتبه تک رقمی شود.

به گفته استاندار گیلان، ۴۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری گیلان فعال است که از این میان ۱۰۰ شرکت دانش بنیان ها هستند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.