×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
جایگاه ساختاری بانوان در برنامه هفتم توسعه ارتقا می‌یابد

گیلان پیام/جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حضور در کارگروه تخصصی بانوان شاغل در شهرداری رشت به توانمندی های زنان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت:جایگاه ساختاری بانوان در برنامه هفتم توسعه ارتقا می یابد.

وی همچنین به برنامه توسعه اشاره کرد و افزود: رئیس‌جمهور در حال حاضر هیچ برنامه‌ای جز اجرای قانون برنامه ندارد؛ در این راستا، باید به بازنگری مشاوران زنان در دستگاه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر تجمیع خدمات حمایتی به زنان و سرپرستان خانوار، خاطرنشان کرد: باید مشخص شود که دولت چگونه از این قشر حمایت می‌کند و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه هماهنگ عمل کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شهردار و رئیس شورای شهر گفت: ما نیز در کنار آن‌ها برای حل مشکلات اساسی شهر و ارتقای جایگاه زنان تلاش خواهیم کرد.

کوچکی نژاد با اشاره به حضور ۴۰۰ خانم در شهرداری، تأکید کرد که زنان در مشاغل مختلف، به ویژه در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، نقش بسزایی دارند و باید از این ظرفیت به نحو احسنت استفاده شود.

در پایان، وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه نهادها، بتوانند به موفقیت‌های بیشتری دست یابند و خواستار توجه بیشتری به مسائل زنان شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.