×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
اعزام ۳۰ خبرنگار گیلانی به پیاده روی اربعین

گیلان پیام/ سرهنگ مهدی پارسا در نشست هم اندیشی ستاد اربعین گیلان با جمعی از مدیران رسانه در استانداری گیلان با اشاره به اهمیت کنگره بزرگ اربعین در بخش‌های مختلف اظهار کرد: با تمهیداتی که بین کشورهای اسلامی صورت گرفت حضور همایش بزرگ انسانی اربعین پررنگ‌تر از گذشته شد.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اعزام ۲۰ خبرنگار به اربعین اضافه کرد: در سال گذشته ۱۲ هزار اثر رسانه‌ای در سفر اربعین از سوی خبرنگاران اعزامی گیلان به کربلا صورت گرفت.

پارسا با اشاره به برگزاری شهدای رسانه در کربلا بیان کرد: نقش رسانه و خبرنگاران در انتقال پیام عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام کم نظیر است.

وی از برگزاری پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» در گیلان خبر داد و افزود: پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» ویژه اصحاب رسانه در راستای معرفی فرهنگ عاشورایی و ترویج آئین‌ها و سنت‌های دینی، مذهبی و بومی در حال اجرا است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای اربعین در کشور خبر داد و گفت: جشنواره رسانه‌ای اربعین در برش استانی هم در قالب‌ها و محورهای مختلف در گیلان برگزار می‌شود.

پارسا از اعزام ۳۰ نفر از خبرنگاران استان به پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری جلسه مشترک سازمان بسیج رسانه استان و ستاد اربعین استانداری، اعــــزام خبرنگاران به اربعین در راستای تولیدات رسانه‌ای همایش بین المللی اربعین صورت می‌گیرد.

وی از استقرار موکب رسانه‌ای در مرز مهران خبر داد و افزود: این موکب برای ساماندهی و هماهنگی بیشتر اصحاب رسانه و خبرنگاران و همچنین پوشش بهتر اخبار در مرز مهران مستقر می‌شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.