×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
حضور ۲۰ هزار نفری مردم رشت در جشن «محفلی‌ها»

گیلان پیام/وی با بیان اینکه با این حضور با شکوه رکورد جدیدی ثبت شد، افزود: این حضور و تجمع با شکوه به نوعی امتیاز و نمره قبولی مردم به برنامه‌های قرآنی محفل و همچنین صداوسیما برای تولید محتواهای این‌چنینی بود.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: برگزاری این جشن بزرگ دارای ۲ رکن مهمی چون شب عید غدیر ترویج معارف و محبت اهل بیت (ع) و ترویج قرآن را با خود داشت که این دو در کنار هم سبب شد حضور فوق العاده ای از مردم را ما شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: علی رغم اینکه این جشن بزرگ همزمان با مناظرات شب‌های انتخابات و جشن‌های محلات به مناسبت عید غدیر خم برگزار شد اما به لطف خداوند و عنایت اهل بیت (ع) حضور کم نظیری رقم خورد و توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: تصویری که از این حضور با شکوه و در این جشن بزرگ قرآنی در سطح ملی منتشر شد نشان داد که این استان باید به ظرفیت قرآنی و ارادتش به اهل بیت (ع) شناخته شود.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: عوامل اجرایی برنامه محفل نیز حس بسیار خوبی از اجرای این برنامه در رشت داشته و یکی از موفق ترین اجراها در بین استان‌هایی که حضور داشتند عنوان می‌کردند.

و ی با بیان اینکه خدا را شکر شب گذشته لحظات خوبی از شادی و نشاط مردم حول محور قرآن و اهل بیت (ع) را شاهد بودیم، گفت: ان شاالله این اتفاق‌های خوب که حاصل همدلی ارگان‌های فرهنگی و مجموعه‌های مردمی است همچنان تداوم داشته باشد لذا استقبال مردم در مسیر بسیار کمک کننده است.

وی تصریح کرد: از همکاری همه ارگان‌های فرهنگی علی الخصوص سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری، سپاه قدس گیلان و شهرستان رشت، اعضای شورای اسلامی شهر رشت، استانداری، اداره کل اجتماعی، فرمانداری رشت، مرکز صدا و سیمای گیلان، مجموعه‌های مردمی و کانون جوانان رضوی قدردانی می‌کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: بدون شک برگزاری این جشن بزرگ در رشت در تاریخ این شهر ماندگار خواهد بود و مردم در آینده‌ای نه‌چندان دور اثرات فرهنگی این رویداد قرآنی را لمس خواهند کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.