×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳
نخستین و بزرگترین نمایشگاه خدمات و صنعت غذا و صنایع وابسته در گیلان برگزار می شود

گیلان پیام/روهام قلیچی از برگزاری بزرگترین نمایشگاه خدمات و صنعت غذا و صنایع وابسته خبر داد و گفت: با مشارکت شهرداری رشت و اداره کل صمت برای نخستین بار جهت عرض اندام نخبگان این حوزه پر مصرف و پرطرفدار نمایشگاه ویژه‌ای جهت رقابت فعالان حرفه‌ای این کسب و کار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فعالان این عرصه باهم می‌توانند بازار را رونق داده و شرایط اقتصادی را بهتر کنند، افزود: آنچه ما در صنعت رستوران و کافه با آن روبرو هستیم مانند تجهیزات آشپزخانه و مبلمان در رستوران و کافه باهم مشترک هستند که تمامی آنها در این نمایشگاه به صورت حرفه ای برای اعتلای این مشاغل گرد هم می‌آیند.

قلیچی تصریح کرد: با توجه به اینکه واسطه‌گری در فضای اقتصادی بسیار زیاد است و یکی از مشکلات اصلی و فعلی ما هم زیادی واسطه ها ست لذا این نمایشگاه واسطه‌ها را کنار خواهد زد و برندها می‌توانند آخرین تکنولوژی بازار را در این نمایشگاه عرضه کنند.

وی تکنولوژی و زیرساخت هایی مانند فضای مجازی و استارت‌آپ‌ها را بسیار با اهمیت دانست و اضافه کرد: سرمایه‌گذاران کل کشور نیز می‌توانند در این نمایشگاه که در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ آذرماه امسال برگزار می شود،حضور داشته و فضای جغرافیایی این بازار بزرگ را به نحو مطلوب شناسایی کنند و از الگو های موفق برای اعتلای کسب و کار خود کمک بگیرند.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری غذا و کافه در کشورهای پیشرفته در کنار سایر بخش های گردشگری به عنوان یک مسئله توسعه ای، کارآفرینی و درآمدزای کشور، تاکید کرد: این نمایشگاه نیز در صدد گسترش و اشاعه این دیدگاه مهم در کشور می باشد و رشت، بعنوان شهر خلاق خوراک کشور می تواند در این نمایشگاه آذرماه امسال یک سنگ بنا و رویکرد جدیدی را در این عرصه پایه گذاری کند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.