×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
آیین تکریم مرتضی حاتم ویشکایی مدیر شعب بانک صادرات گیلان و انتصاب جدید در مدیریت امور شعب شمال

گیلان پیام/بنابر این گزارش، ملاک این انتصاب عملکرد درخشان، مدیر شعب گیلان در دوران دو ساله تصدی وی بوده که آمارها حکایت از آن دارد که روند رو به رشد بانک صادرات گیلان از بدو ورود مرتضی حاتم در مهر ماه سال ١۴٠١ شروع و تاکنون با رشد تصاعدی و ارتقاء به درجه ممتازی، مدیران عالی را با عملکرد خوب خود مجاب کرد تا سکان هدایت این پست حساس را به وی بسپارند.

عملکرد مدیران ملاک انتخاب و ارتقای شغلی است

در مراسم تکریم وی، سید کاظم مرتضوی اسکوئی معاون مدیر عامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌های ریشه دار کشور است گفت: گیلان از دوران جنبش مشروطه تا انقلاب اسلامی و همچنین در اتفاقات و رویدادهای مختلف چون جنگ تحمیلی در سرنوشت ایران بسیار تاثیرگذار بوده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه بانک صادرات یک بانک با اصالت و ریشه دار است و به تازگی وارد ۷۳ سالگی فعالیت خود شده افزود: با وجود فراز و نشیب‌های زیاد در طول این دوران با اتکا به فرهنگ سازمانی سعی کرده خدمت رسانی مطلوبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: اصلی‌ترین دارایی بانک صادرات مشتریان آن هستند و خرسندیم از اینکه بعنوان یک بانک مشتری مدار خدمت می‌کنیم و همچنین تنها بانک خصوصی هستیم که توانسته از قبل انقلاب بدون ادغام با سایر بانکها، بصورت مستقل به حیات خود ادامه دهد.

معاون شعب بانک صادرات ایران اظهار داشت: خوشبختانه به همت همکاران ما در بانک صادرات گیلان در این دو سال شاهد رشد ۱.۳ درصدی سهم بازار در این استان بودیم که در حقیقت پس از دو بانک ملی و سپه که با منابع دولتی جایگاه ویژه‌ای دارند در رتبه سوم قرار گرفته و توانسته جلوتر از سایر بانک‌های خصوصی در نظام بانکداری بدرخشد.

مرتضوی با تشکر از زحمات مدیر شعب بانک صادرات گیلان عنوان کرد: تلاش این مجموعه باعث شده که استان گیلان به درجه ممتاز ب ارتقا پیدا کند چرا که این مجموعه توانسته با عملکرد و تلاش خود خیلی زودتر از موعد مقرر، به اهداف مدنظر دست یابد.

مرتضوی اسکوئی با بیان اینکه گیلان از پتانسیل‌های بالایی در زمینه کشاورزی، گردشگری و صنعتی برخوردار است گفت: این ظرفیت‌ها تاثیر خوبی بر شبکه بانک صادرات ایران گذاشته است.

وی با توصیف اینکه عملکرد خوب حاتم باعث شد پیشنهاد مدیریت امور شعب شمال کشور را به او بدهیم تا این پیام را به شبکه منتقل کنیم که ملاک انتخاب و ارتقای شغلی از نظر ما عملکرد مدیران است.

کسب موفقیت بانک صادرات استان حاصل تلاش همه مجموعه است

مرتضی حاتم ویشکایی، مدیر شعب بانک صادرات گیلان نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور میهمانان کشوری، کارآفرینان، تولیدکنندگان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان گفت: اگر موفقیتی در بانک صادرات گیلان کسب شده حاصل تلاش همه مجموعه بانک در استان بوده است.

وی افزود: از آنجایی که بانک یک سازمان خدمت رسان است و باید به مشتریان خود به فعالین و کسبه و سایر افراد خدمات ارائه کند بر همین اساس برخود واجب دانستیم تا در استان به گونه‌ای خدمت رسانی کنیم که هم رضایت مشتریان را همراه داشته باشد و هم عظمت بانک صادرات هرچه بیشتر نشان داده شود.

حاتم در بخش دیگر از سخنان خود به عملکرد بانک صادرات استان اشاره کرد و گفت: منابع استان از ابتدای فعالیت بنده در گیلان که بر می‌گردد به ۷ مهرماه ۱۴۰۱، ۱۱۷ هزار میلیارد بوده که امروز این‌ منابع تقریبا به ۲۳۰ هزار میلیارد رسیده که نشان‌دهنده رشد حدود ۱۰۰ درصدی آن است.

وی میزان مصارف و تسهیلات پرداختی استان را در ابتدای فعالیت، ۵۸ هزار میلیارد عنوان کرد و اظهار داشت: تا به امروز این رقم به ۱۲۳ هزار میلیارد رسیده و حاکی از این است که بانک صادرات گیلان پرداخت تسهیلاتی خوبی در بخش های مختلف اقتصادی داشته است .

حاتم در بخش ارایه تسهیلات به مشتریان گفت:مانده پرداخت تسهیلات در این مدت ۶۵ هزار میلیارد افزایش و ۱۱۲ درصد رشد پیدا کرده و همچنین در بخش تعهدات از مهر ۱۴۰۱ لغایت پایان مهر امسال در بخش ضمانت نامه های صادره از ۴.۴۰۰ میلیارد به ۱۰.۳۰۰ میلیارد ریال رسید که ۵.۹۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی از رشد ۴۰۰ درصدی در بخش اعتبار اسنادی( LC ریالی ) خبر داد و گفت: این میزان از ۷۲۰ میلیارد به ۳.۶۰۰ میلیارد ریال رسیده است

حاتم در ادامه سخنان خود اشاره کرد؛ بانک صادرات گیلان همیشه در پرداخت وام های حمایتی و اشتغالزایی جز بانک های برتر بوده است. در وام ازدواج به ۵.۳۷۳ نفر مبلغ ۱۲.۱۱۶ میلیارد ریال و در فرزند آوری ۳.۹۹۴نفر مبلغ ۲.۱۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده

در بخش اشتغالزایی در قالب تبصره مختلف از جمله تبصره ۱۶ ،تبصره ۱۸ وتبصره ۲ به تعداد ۵.۲۳۶ نفر به مبلغ ۶.۷۴۱ میلیارد ریال پرداخت نموده است

وی در ادامه پرداخت تسهیلات در حوزه مسکن ،آمار ارایه داد و گفت در نهضت ملی مسکن خود مالکی به ۳۰۴ نفر ۱.۱۴۴ میلیارد ریال ،در ودیعه مسکن ۷.۲۲۰ نفر مبلغ ۷.۱۰۶ میلیارد و در مسکن روستایی به ۲۰۰۹ نفر از روستاییان عزیز مبلغ ۳.۰۸۴میلیارد ریال برای بهسازی مسکن پرداخت گردید.

در پایان مرتضوی حکم مدیر امور شمال کشور را به حاتم اعطاء نمود و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.