×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
مهر تأیید وزارت بهداشت بر استمرار فعالیت آموزشی دوره دستیاری قلب و عروق در گیلان

گیلان پیام/ دکتر سید جلیل حسینی معاون آموزشی وزیر بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی «تأیید قطعی» استمرار فعالیت آموزشی رشته بیماری‌های قلب و عروق در مرکز آموزشی و درمانی قلب دکتر حشمت رشت را به دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ابلاغ کرد.

هیئت ارزشیابی رشته تخصصی بیماری‌های قلب و عروق ۳۰ مهرماه امسال از مرکز آموزشی و درمانی قلب دکتر حشمت رشت بازدید و با بررسی دقیق زیرساخت‌های آموزشی و درمانی، نظر خود را بر ادامه فعالیت قلب و عروق اعلام کرده بود.

حضور اساتید جوان، فعال و علاقه‌مند، وجود تجهیزات تخصصی در حد موردنیاز، وجود فضای آموزشی نسبتاً مطلوب، رفع کمبود تجهیزات موردنیاز در بازدیدهای پیشین، راه‌اندازی بخش سی تی آنژیوگرافی، دسترسی به wi-fi و بهبود نسبی وضعیت پاوین از جمله نقاط قوت و قابل‌توجهی بوده که هیئت ارزشیابی رشته تخصصی بیماری‌های قلب و عروق در بازدید از مرکز آموزشی و درمانی قلب دکتر حشمت رشت به آن اذعان کرده است.

بر اساس تأیید قطعی هیئت ارزشیابی رشته تخصصی بیماری‌های قلب و عروق، این گروه در مرکز آموزشی و درمانی قلب دکتر حشمت رشت می‌تواند در هر دوره می‌تواند ۱۰ دستیار تخصصی را جذب و آموزش دهد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.