×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
رشد ۱/۲ درصد بانک صادرات گیلان در سهم بازار

گیلان پیام/معاونت شعب بانک صادرات ایران در آئین تکریم مرتضی حاتم ویشکائی با اشاره بر ریشه دار بودن استان و تأثیرگذاری آن در تاریخ ایران گفت: خوشبختانه شاهد رشد ۱/۲ بانک صادرات در سهم بازار در بودیم و گیلان توانست رتبه ۳ در سطح بانکداری را از آن خود کند.
وی با اشاره به برپایی جشن ۷۳ سالگی بانک صادرات در سال جاری گفت: این بانک در این ۷۳ سال شاهد کمک های زیادی توسط مشتریان برای وقوع اتفاقات بزرگ بوده است.
معاون شعب بانک صادرات ایران یادآور شد: بانک صادرات به واسطه ریشه دار بودن در فرهنگ مشتری مداری سعی کرده تا جایی که امکان دارد خدمات بهینه ای برای مردم داشته باشد.
سید کاظم مرتضوی با تاکید بر تلاش همکاران گیلانی خود خاطرنشان کرد: در سال جاری بانک صادرات گیلان در سطح کشور حائز رتبه ممتاز شده است و امیدوارم با تداوم روند و پیگیری اهداف از پیش تعیین شده شاهد اتفاقات بهتر برای استان باشیم چون گیلان دارای پتانسیل های مناسبی در شبکه بانکداری است.
وی به کسب رتبه ممتازی استان اشاره کرد و گفت : عملکرد خوب حاتم ویشکائی سبب شد تا سمت مدیریت امور شعب شمال کشور را به وی بسپاریم و به ایشان اعتماد نمائیم

سپس حاتم مدیر امور شعب شمال کشور بانک صادرات ضمن خیر مقدم اظهار داشت : بانک یک سازمان اقتصادی است و باید به مشتریان خود خدمت رسانی نماید.
مدیر امور شعب شمال کشور در ادامه به ارایه آمار در بیست و چهار ماه فعالیت خود پرداخت و گفت : در بخش ازدواج ۵۳۷۳ فقره وام پرداخت گردید و به عبارتی ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام ازدواج در ۲۴ ماه انجام شد.
وی افزود: ۳۹۰۰ وام فرزند آوری به مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان پرداخت شد، همچنین وام حمایتی و اشتغال زایی ۵۲۳۶ فقره ، به مبلغ ۶۷۰۰ میلیارد پرداخت داشته ایم. و در بخش خود مالکی طرح نهضت ملی مسکن نیز ۱۱۰۰ میلیارد ودیعه مسکن ،۷۲۲۰ وام ودیعه مسکن ۷۱۰ میلیارد تومان و در بخش بهسازی مسکن روستایی ۲۰۰۹ فقره ، ۳۰۸ میلیارد تومان در این بخش پرداخت شد.
در انتهای جلسه حکم مدیریت امور شعب شمال کشور به ایشان اهداء شد.

گفتنی است آمارهای فوق حکایت از آن دارد که روند رو به رشد بانک صادرات استان گیلان از بدو ورود مرتضی حاتم در سال ١۴٠١ شروع و تاکنون با رشد تصاعدی و ارتقاء به درجه ممتازی، مدیران عالی را با عملکرد خوب مجاب کرد تا سکان هدایت این پست حساس را به وی بسپارند.
ضمن تشکر و سپاس از نگاه مطلوب مدیرعامل بانک صادرات ایران که تلاشهای شبانه روزی همکارانش در استان ها را زیر نظر داشته و پست های کلیدی را به افراد توانمند سپرده و به آنها اعتماد می کند، امیدواریم این مهم در همه سازمانها نهادینه شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.