×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
لزوم ایجاد وفاق ملی در گیلان/پسماند سراوان و دو رودخانه چالش های مهم گیلان

گیلان پیام/ آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در آئین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید گیلان در سالن اجتماعات نیروی انتظامی این شهر، ضمن ابراز خرسندی از توفیقات به دست آمده از عملیات صادق دو، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه راهبردهای اسلامی استوار است.
آیت الله فلاحتی، با اشاره به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی روز به روز مستحکم‌تر می‌شود و راهبردهای اصیل انقلاب اسلامی هیچگاه مخدوش نمی‌شود.

وی با اشاره به رویکرد خدمات دولت چهاردهم، افزود: دولت چهاردهم دولتی مردمی است.
امام جمعه رشت، با قدردانی از استاندار سابق گیلان بیان کرد: تلاش‌هایی در دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت‌های استان انجام شده که در دولت چهاردم باید تداوم یابد.
وی با بیان اینکه این استان نیازمند خدمات فراوان است، اضافه کرد: خدمات ارائه شده در تراز مردم این استان نیست.
آیت الله فلاحتی با اشاره به گام های برداشته شده برای حل معضل دفنگاه زباله سراوان رشت اظهار کرد: اما رفع کامل مشکلات این حوزه باید اولویت باشد.
وی با بیان اینکه پسماند گیلان در وضعیتی است که زندگی مردم را دچار مشکل کرده‌است، تصریح کرد: در محل دفنگاه زباله سراوان رشت طی ۴۰سال، زباله به ارتفاع ۱۰۰ متر انباشته شده و البته طی ۲ سال اخیر تلاش‌هایی برای رفع مشکلات این حوزه انجام شده که باید تداوم یابد.
نماینده ولی فقیه در گیلان آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود را از دیگر مشکلات زیست محیطی گیلان عنوان کرد و ادامه داد: رفع مشکلات این حوزه باید اولویت برنامه کاری مسئولان استان باشد.
امام جمعه رشت، با بیان اینکه احیای تالاب انزلی نیز نیازمند عزم ملی است، افزود: وضعیت نامطلوب دو رودخانه آلوده رشت و پسماند گیلان زندگی را برای مردم تلخ کرده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی دغدغه‌های مردم این استان بیان کرد: تغییر کاربری اراضی کشاورزی، فعال سازی شرکت‌های نیمه فعال، ایجاد شغل و همچنین حل مساله آب روستایی و چالش برق بخشی از دغدغه‌های مردم گیلان است.
آیت الله فلاحتی با تاکید بر لزوم ایجاد وفاق ملی در کشور و گیلان یادآور شد: افراد برای چیزهای پیش و پا افتاده نباید به هم بتازند و باید برای توسعه استان به وفاق برسند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.