×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
هایپر الکتریک آروفر رشت افتتاح شد

گیلان پیام/در آئین افتتاح این مجموعه آرش فوادی عضو هیئت مدیره آروفر گفت: این فروشگاه با هدف همراهی در انتخاب، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان راه اندازی شده است.
وی افزود : راهبرد نخست و اصلی مجموعه بزرگ آروفر جلب رضایت شهروندان و مشتریان است به نحوی که علاوه بر تامین نیازهای آنها ،تخفیفات لازم و پشتیبانی و گارانتی کالا و خدمات به بهترین نحو صورت پذیرد.
عضو هیئت مدیره هایپر الکتریک آروفر افزود: تلاش ما خلق تجربه خریدی آسان و با اطمینان برای تمام افراد است که رسیدن به این مهم با پشتیبانی های اختصاصی این مجموعه و ارائه گارانتی طولانی مدت به مشتریان دست یافتنی خواهد بود.
فوادی بیان داشت : با افتتاح مجموعه آروفر برای ۱۲ نفر بصورت دائمی و مستقیم و ۶ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.
وی با اشاره به اهمیت موضوع حمایت از کالای ایرانی و پاسداری از اقتصاد ملی گفت : هایپر الکتریک آروفر با اخذ نمایندگی رسمی محصولات الکتریکی شرکت پارسه شید بعنوان یک برند بومی و منطقه‌ای توانسته است نقش خود را در راه تحقق شعار فوق متجلی سازد.
در ادامه فرهاد احمدیان عضو دیگر هیئت مدیره آروفر افزود :تمام تلاش اینجانب و همکارانم از ابتدای آغاز به کار، این بوده که علاوه بر مقوله قیمت و بهای مناسب کالاهای قابل عرضه به مشتریان به موضوع کیفیت توجه ویژه ای شود تا متعاقب آن شاهد افزایش ضریب رضایتمندی مشتریان باشیم.
وی گفت : مصرف کالای ایرانی، تنها توصیه‌ای برای مصرف‌کنندگان نیست، بلکه تولیدکننده هم موظف است با ارائه کیفیت برتر و قیمت متعارف، اجازه ندهد که مشتریان به کالای خارجی تمایل پیدا کنند.
احمدیان اضافه کرد: تولیدکننده باید مصرف‌کننده را محترم بشمارد و کالای مرغوب به اوبدهد و مصرف‌کننده هم باید تا جنس ایرانی هست، جنس خارجی نخرد. البته این به معنای آن نیست که مردم، چشم‌بسته کالای نامرغوب و گران داخلی بخرند و همواره‌ حق با مشتری است.
عضو هیئت مدیره هایپر الکتریک آروفر اظهار داشت: به زودی فروشگاه اینترنتی این مجموعه نیز راه اندازی خواهد شد و امکان خرید ۲۴ ساعته میسر می‌گردد.
فرهاد احمدیان در انتها اذعان داشت: خرید کالاهای الکتریکی بصورت برخط از سوی مشتریان علاوه بر تخفیف خرید غیر مستقیم مشمول گارانتی اختصاصی آروفر نیز خواهد شد.

وی در انتها گفت: شماره تلفن همراه ۰۹۱۱۸۴۰۸۲۳۵ و همچنین ۰۹۳۹۴۹۹۳۹۴۹ از ساعت ۸ لغایت ۲۴ هر روز حتی ایام تعطیل، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان و متقاضیان است.

لازم به ذکر است ؛هایپر الکتریک آروفر رشت واقع در استاد سرا نرسیده به خیابان سعدی ،دبیری ۲ افتتاح می باشد./ انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.