×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
نشست معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه با معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت برگزار شد

گیلان پیام/ به منظور پیگیری و رفع مشکلات بهداشت و درمان استان گیلان ، دریافت مطالبات دانشگاه و همچنین، مسائل مربوط به پروژه های دانشگاه، دکتر مصطفی گل شکنمعاونت توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه به همراه مهندس جبارکوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی طی نشستی با مهندس طاهر موهبتی_معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت دیدار و گفت و گو کرد.
در ابتدای این نشست، دکتر گل شکن به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات صورت گرفته در طی دو سال اخیر در حوزه های مدیریتی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضرورت دریافت مطالبات دانشگاه برای پیشبرد برنامه های خود و تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت پروژه های این دانشگاه ، ضرورت و حساسیت های توسعه و ارتقاء سطح ارائه خدمات بهداشتی درمانی در استان گیلان، اظهار کرد؛ ارتقاء و توسعه هرچه بهتر سطح بهداشت و درمان استان گیلان در گرو افزایش اعتبارات بودجه ای و دریافت به موقع مطالبات این استان است.
در پایان این نشست، موارد مطروحه از سوی دکتر گل شکن، مورد بررسی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص تامین اعتبار و دریافت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گیلان اتخاذ شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.