×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
مشعل گاز در ارتفاعات املش روشن شد

گیلان پیام/ اسدالله عباسی استاندار گیلان در این مراسم و در جمع مردم اهالی روستای گورج و کلامرود با بیان اینکه مردمان ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: در روزهایی که پیشرو داریم، تمام سعی و تلاش ما بر این است که برای مردم صادقانه خدمت کنیم زیرا مردمان ولی نعمتان این نظام مقدس هستند.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: حضرت امام(ره) به پشتوانه مردم انقلاب اسلامی را تشکیل داده و با اراده همین مردم از حقانیت، قرآن، اسلام و ارزش‌های قرآنی دفاع کردند، لذا باید در هفته دفاع مقدس قدر این مردم را بدانیم.

استاندار گیلان در پایان با ابراز خشنودی از رسیدن گاز به این روستاهای صعب العبور و کوهستانی بیان کرد: از شرکت گاز بجهت گازرسانی به این مناطق دوردست تشکر و قدردانی می نمایم و به حق پاداش اصلی کار خادمان عرصه گاز، رضایت خداوند متعال است.

همچنین در این مراسم عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با بهره مندی گورج از نعمت گاز طبیعی، مجموع روستاهای برخوردار از گاز در شهرستان املش به ۱۱۱ روستا رسیده است.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به این روستا بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: با تحقق این مهم، میزان بهره مندی گاز خانوارهای روستایی املش به ۹۷٫۷ درصد افزایش یافته است.

جمال نیکویی با قدردانی از توجه ویژه استاندار گیلان و همراهی شایسته ادارات مرتبط برای گازرسانی به روستاهای استان، اظهار داشت: گازرسانی به این مناطق صعب العبور و کوهستانی کاری بسیار سخت و دشوار است که بحمدالله با همکاری همه سازمان‌ها و نهادهای دولتی در استان به ثمر نشسته است.

در پایان، مشعل گازرسانی به روستای گورج برافروخته شد و ۱۸۵ خانوار آن با جمعیتی بالغ بر یک هزار نفر از نعمت گاز بهره مند شدند. ضمنا مشعل گاز روستای کلامرود که در مجاورت روستای گورج قرار دارد نیز توسط استاندار گیلان روشن شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.