×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
شروع پروژه تعویض مقره های نامناسب خط پره سر – خلخال و اردبیل

گیلان پیام/حسن قنبرزاده معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به بازدید دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان از خط ۲۳۰ کیلوولت پره سر-خلخال واردبیل و تاکید ایشان در خصوص تعویض مقره های نامناسب این خط برای پیشگیری از حوادث ، پروژه تعویض مقره این خط در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: یکی از عوامل اصلی خروج خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت پره سر – خلخال، مناسب نبودن مقره های استفاده شده در خط بود که برای حل این مشکل، همکاران تعمیرات غرب معاونت بهره برداری و پیمانکار تعمیر نگهداری خطوط با حضور در محل خط و بررسی شرایط، نسبت به تعویض مقره پایه ۲۹۵ خط پره سر- خلخال اقدام نمودند.
معاون بهره برداری با اشاره به شرایط جوی نامساعد محل خط گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، مه غلیظی وجود داشت که کار رابسیار سخت کرده بود اما با تلاش همکاران، عملیات تعویض مقره پایه ۲۹۵ خط پره سر- خلخال انجام شد ودر ادامه باید با هماهنگی مرکز کنترل شبکه واخذ خروج نسبت به تعویض مقره حد فاصل پایه های ۲۸۰ الی ۳۴۰ اقدام گردد .
وی افزود: پایش و نگهداری خطوط جهت پایدار نگه داشتن شبکه برق، بطور مستمر توسط همکاران خطوط معاونت بهره برداری انجام می شود تا در فصل سرد زمستان که بالتبع با بارش های شدید باران و برف روبه رو هستیم بتوانیم برق مطمئن و پایداری را برای مشترکان تامین نماییم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.