×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
تقویت بنیان های خانواده و جامعه با توانمندسازی بانوان امکان پذیر است

گیلان پیام/مهرداد گودرزوند چگینی امروز پنجشنبه در نشست کارگروه بانوان مشاغل در شهرداری رشت اظهار کرد: ظرفیت های بانوان در بخش های مختلف قابل توجه است و باید به آن پرداخته شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی برای فعلیت بخشی به قابلیت های بانوان بیان کرد: تعامل، هم اندیشی و هم افزایی برای حل مشکلات بانوان از سوی مسوولان مورد تاکید است.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه بانوان دارای مسوولیت های مهم در خانه، خانواده و جامعه دارد، گفت: تقویت بنیان های خانواده و جامعه با توانمندسازی بانوان امکان پذیر است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت و اثرگذار مدیریت شهری رشت افزود: انتخاب شهردار جوان، باانگیزه و جهادی برای رشت منجر به تحول چشمگیر در این شهر شده است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی و شهری در رشت بیان کرد: ثبات مدیریت شهری نتایج مثبت و اثرگذاری در توسعه شهری دارد.

وی با بیان اینکه کارهایی که در سطح شهر در حال اجرا است بی نظیر و قابل‌توجه است، گفت: این آرامش را مدیون رئیس و اعضای شورای اسلامی هستیم.

چگینی در پایان اضافه کرد:یکی از مقصد های سه گانه مردم، استان گیلان است و باید مرکز استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.