×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و طلایه داران صداقت و آگاهی هستند/مهمترین دغدغه‌ ورزش در بخش کوچصفهان واگذاری زمین چمن ورزشگاه ۲۲ بهمن به بخش خصوصی

گیلان پیام/صفری گفت: نقش خبرنگاران در توسعه فرهنگی اجتماع انکار ناشدنی است و قلم هر نگارنده خبر بعنوان امانتی تاثیر گذار نزد وی پاسداری می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان کوچصفهان اظهار داشت : نقش مهم هر خبرنگار مطالبه گری در چارچوب اخلاق و معرفت است چرا که هر یک از اصحاب رسانه خود نیز عضوی از جامعه هستند و پلی بین مردم و مسئولان بشمار می‌روند.
وی اذعان داشت:تمامی مسئولان اگر دیدگاه همراهی با خبرنگاران را بعنوان نماینده مردم، سرلوحه کار خود قرار دهند،هم امور سازمان و دستگاه اجرائی خود را پیش میبرند و هم نظر و دیدگاه مردم را در آن امور لحاظ میکنند و این متعالی ترین نوع خدمت به مردم و آحاد جامعه است.
صفری در ادامه بیان داشت: اداره ورزش و جوانان کوچصفهان در تلاش است علیرغم کمبود منابع مالی مورد نیاز بهترین خدمات را به جامعه ورزش کوچصفهان و علاقه‌مندان به ورزش ارائه نماید.
وی اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان کوچصفهان در پایان هفته جاری میزبان مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان استان در سالن ۲۲ بهمن این شهر خواهد بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان کوچصفهان گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های علاقه‌مندان به ورزش در بخش کوچصفهان واگذاری زمین چمن ورزشگاه ۲۲ بهمن به بخش خصوصی است که قرارداد مربوطه تا پایان آبان ماه سال جاری معتبر است.
صفری در پایان افزود : اینجانب به نمایندگی از مردم علاقه مند به ورزش و مجموعه ورزشکاران این بخش و همچنین مسوولان محلی کوچصفهان از مدیران ارشد استان و شهرستان رشت درخواست واگذاری و بازگشت این زمین ورزشی را پس از اتمام قرارداد با بخش خصوصی به اداره ورزش و جوانان و مردم متدین این بخش را دارم که ولی نعمت ما هستند و خدمت به آنها موجب افتخار و سربلندی اینجانب و همکارانم خواهد بود/انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.