×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
توسعه زیرساخت‌، تجهیز و گسترش تاسیسات زیربنایی راه های گیلان نیازمند همدلی است

گیلان پیام/«جبار کوچکی ‌نژاد» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به زیرساخت‌های راه‌های استان گیلان تاکید کرد و افزود: استان گیلان و مخصوصاً شهرستان رشت با توجه به موقعیت جغرافیایی و مرکزیت جهت ارتباط با دیگر نقاط شهرستان‌های استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کوچکی‌نژاد افزود: پی ریزی سیاست هماهنگ برای راه‌های استان و ایجاد توسعه، تجهیز، گسترش و نگهداری تاسیسات زیربنایی با توجه به مقتضیات توسعه اجتماعی، اقتصادی و عمرانی نیازمند تعامل و همکاری همه ارکان و ۱۱ اداره کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان است.
نماینده مردم رشت و خمام همچنین گفت: به زودی با وزیر راه و شهرسازی در خصوص پشتیبانی و دریافت اعتبارات و تقویت نیازهای لجستیکی جهت کمک به این حوزه در استان دیدار و هماهنگی لازم را صورت خواهد گرفت..
گفتنی است جلسه شورای هماهنگی ادارات کل راه و شهرسازی استان گیلان به میزبانی آزمایشگاه مکانیک خاک استان در راستای پیگیری پروژه‌ها و حصول اعتبارات ملی با دعوت نماینده گیلانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.