×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
ارائه بیش از ۸ هزار نفر ساعت آموزش به کارکنان شرکت گاز گیلان

گیلان پیام/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: این آموزش ها، برای ۸۱۷ نفر از کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماه اول سال جاری دوره های آموزشی مفیدی همچون کالیبراسیون تخصصی، استانداردهای اجرایی شبکه های فولادی و پلی اتیلن، مدیریت دارایی فیزیکی، حفاظت اسناد و مدارک و آشنایی با قانون رسیدگی به تخلفات اداری در شرکت گاز گیلان به انجام رسیده است، گفت: ارائه این آموزش ها موجب بهبود سطح کیفی عملکرد کارکنان و ارائه خدمات به مصرف کنندگان گاز طبیعی شده است.

عیسی جمال نیکویی یکی از آثار مهم آموزش های مستمر به کارکنان را کاهش محسوس حوادث در مجموعه شرکت گاز گیلان عنوان کرد و گفت: با آموزش های ارائه شده، ساعات کاری بدون حادثه در این شرکت به رکورد ۲۰ میلیون نفرساعت رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به اهمیت آموزش و دانش افزایی کارکنان درجهت بهبود کیفیت خدمات رسانی به ذینفعان سازمان گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و فراهم بودن زیرساخت های لازم، دوره های آموزشی پرسنل به صورت مستمر در حال انجام است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.