×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
بکارگیری افراد شایسته و کاردان در مناصب مختلف در دولت چهاردهم

گیلان پیام/دکتر علیرضا سحرخیز رئیس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مردم گیلان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران ، با رای بیش از ۶۴ درصدی از مجموع آرای ماخوذه به دکتر پزشکیان، عملا استان را متمایز از سایر نقاط کشور کردند.

سحرخیز با گله از برخی کج سلیقگی ها از سوی چند فرد معدود دارای مسئولیت در انتخابات ، از رعایت انصاف و همکاری کلیه دستگاههای نظارتی در ایام انتخابات ریاست جمهوری قدردانی نمود.

عضوشورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: قطعا اصلاح طلبان در کنار افکار عمومی پیگیر مطالبات جدی و به حق مردم از دولت “عدالت و انصاف “ دکتر پزشکیان خواهند بود.

وی با ابراز امیدواری در به کارگیری افراد شایسته و کاردان در مناصب مختلف خاطرنشان نمود که دیگر اجازه کارآموزی و ماجراجویی به برخی مدیران تاریخ مصرف گذشته در کشور و به خصوص در گیلان را نخواهیم داد.

عضو ارشد جبهه اصلاحات در پایان افزود:تغییر نسلی و استفاده از جوانان اعم از مردان و زنان معتقد به گفتمان دولت دکتر پزشکیان در کنار تحصیل مشورت مجربین و افراد با سابقه و کاربلد در اداره امور ، غایت و‌هدف جدی کارگزاران دولت چهاردهم خواهد بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.