×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
معاونت گردشگری در استانداری گیلان راه‌اندازی شود

گیلان پیام/جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در رشت بر ضرورت راه‌اندازی معاونت گردشگری در استانداری گیلان تأکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع گردشگری در کشور، پتانسیل و ظرفیت‌های زیاد گردشگری در استان بدهی است که استانداری گیلان به این امر اهتمام ورزیده و معاونت گردشگری را در استانداری راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه امروزه گردشگری یکی از قطب‌های جذب سرمایه‌گذار و گردشگر است، افزود: ورود سرمایه گذار در حوزه گردشگری می‌تواند به گردش مالی و اشتغال استان کمک کند.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت عظیم روستاهای گیلان در توریسم روستایی، گفت: تمام تلاش خود را جهت تأسیس پژوهشکده میراث روستایی به کار گرفته و تأسیس آن را در ردیف بودجه ملی قرار دادم تا از این طریق بتوان به حوزه گردشگری استان در تمامی بخش‌ها کمک کرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت از مسئولین استانی و مدیران ارشد گیلان اعم از برنامه و بودجه، ادارات آب، برق و گاز درخواست کرد تا در حل و تسریع روند احداث پروژه‌های حوزه گردشگری کمک کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بعد بین‌المللی گیلان در جذب توریسم خارجی نیز بیان کرد: چند سالی‌ است پیگیر استقرار خط پروازی بین المللی در فرودگاه سردار جنگل رشت با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان با کشورهای همسایه هستیم و خوشبختانه بخش زیادی از این امر نیز محقق شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.