×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
تور رشتگردی به مناسبت روز قلم

گیلان پیام/ یاسر محجوب رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت در جمع تور رشت گردی خبرنگاران ضمن قدردانی از مدیر آژانس مسافرتی کاج طلایی و همکاران ایشان برای برپایی تور‌های رشت گردی گفت: از سال‌های گذشته شهر‌های مختلف کشور، تور‌های شهرگردی وجود داشت و مسافران و گردشگران در طول سفر خود از شهر‌های مقصد با حضور و توضیحات تورلیدر‌های محلی بازدید می‌کردند، اما متاسفانه در شهر رشت به این موضوع توجه نشده بود.
وی ادامه داد: زمانی که پیشنهاد تور رشتگردی مطرح گردید کمبود این بحث در رشت احساس شد و با همت عزیزان تاکنون ۹۰ تور رشتگردی به انحای مختلف اعم از تور رشتگردی نوجوانان و جوانان، پرستاران، خبرنگاران، فرهنگیان و … در ایام و مناسبت‌های مختلف برگزار شده است.
محجوب اذعان داشت: این فرهنگ سازی در رشت صورت گرفت و در ایام تعطیلات نوروز و فصل تابستان، مسافران و گردشگرانی که از شهر‌های دیگر و حتی کشور‌های دیگر به رشت می‌آیند، می‌توانند از این تور‌ها بهره گیری کنند.

وی اذعان داشت: از متولیان امر نظیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، شهرداری رشت و سایر نهاد‌های فرهنگی و گردشگری درخواست می‌کنم که برای معرفی آثار تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و فرهنگ و آداب و رسوم شهر و استان مان پای کار بیایند و ما وظیفه داریم که در جهت رشد و رونق اقتصادی شهرمان از طریق موضوعات گردشگری گام برداریم.

لازم به ذکر است؛دراین تور خبرنگاران حاضر از ابنیه و اماکن تاریخی و توریستی شهر دیدن کردند.

عمارت کلاه فرنگی ، موزه رشت و خانه قدیری از جمله مراکزی بودند که خبرنگاران بازدید کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.