×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳
دستور شهردار رشت در جهت تعیین و تکلیف سگ های بلاصاحب در سطح شهر/ تاکید بر لایروبی و هدایت آب های سطحی و رفع نقاط آبگیر شهر رشت


گیلان پیام/با حضور رحیم شوقی شهردار رشت،ششمین جلسه شورای معاونین و مدیران مناطق شهرداری رشت برگزار شد

شهردار رشت در ابتدای این جلسه با تاکید بر تلاش مدیران شهری در جهت رضایتمندی شهروندان اظهار داشت:علی رغم همه مشکلات،موظفیم که در جهت رضایت شهروندان تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم عقب‌ماندگی های شهر را جبران کنیم.

وی با اشاره به عملیات لایروبی و هدایت آبهای سطحی در شهر بیان داشت:با توجه شرایط جوی مناسب در فصل گرما باید با بررسی های لازم،مشکل مناطق آبگیر شهر رشت را برطرف سازیم تا با شروع فصل بارندگی بتوانیم در حد امکان این موضوع را کنترل کنیم.

شوقی در ادامه با اشاره به ساماندهی سگ های بلاصاحب در سطح شهر دستور داد که طی ۱۵ روز آینده با برگزاری فراخوان انتخاب پیمانکار جهت جمع آوری سگ های بلاصاحب و ایجاد مکان جدید به منظور نگهداری این سگ ها اقدامات لازم صورت گیرد.

همچنین در این جلسه به احداث المان های شهری به جهت زیباسازی بصری ،رنگ آمیزی جداول،اصلاح و بهبود سیستم روشنایی و نورپردازی خیابان ها در شب،احداث پارک های حاشیه ای،بهسازی و پیاده رو سازی در سطح شهر،گلکاریهای فصلی در بلوارها و همچنین تداوم روکش آسفالت و تعمیر و راه اندازی پل های مکانیزه عابر پیاده در مناطق پنجگانه شهری تاکید شد.

گفتنی است در ادامه، مدیران مناطق پنجگانه شهری به تفکیک در خصوص مباحث درآمدی از ابتدای سال تاکنون گزارشاتی نیز ارائه دادند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.