×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
نصب دستگاه محدودکننده مصرف برق در ۳۵۱ اداره و دستگاه اجرایی گیلان

گیلان پیام/بر اساس مصوبه ابلاغی از سوی هیئت دولت همه ادارات و دستگاههای دولتی ملزم به کاهش ۴۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری نسبت به مصرف برق خود در سال ۱۴۰۰ و کاهش ۷۰ درصدی مصرف برق در ساعات غیر اداری نسبت به مصرف خود در روز کاری جاری هستند.
عطف به دستور وزارت نیرو، کنتورهای برق ۳۵۱ دستگاه اداری و دولتی گیلان با نصب محدودکننده‌های مصرف، به صورت لحظه‌ای پایش می‌شوند تا در صورت عبور از محدوده تعیین شده‌ی مصرف برق و بی توجهی به اخطارهای صادر شده، به صورت خودکار و از راه دور قطع شوند.
این محدودکننده ها برای مشترکین سه فاز مستقیم نصب شده است و روند عملکرد آنها به این گونه است که در ساعات اداری روی مرز ۲۲ کیلووات و در ساعات غیر اداری روی ۱۶ کیلووات تنظیم شده و درصورت عدول از این سقف برای دو بار اول به مدت ۱۰ دقیقه و برای بار سوم ۳۰ دقیقه جریان برق آنها قطع خواهد شد.
همچنین از ابتدای سال تاکنون ۴۵۰ مورد اخطار قطع برق برای ادارات استان صادر شده است و همچنین برق ۵۰ دستگاه دولتی گیلان به دلیل عبور از محدوده تعیین شده‌ی مصرف قطع شد.
باتوجه به تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان شرکت توزیع برق گیلان برای تأمین برق مشترکان استان، از شهروندان گیلانی و همه مشترکان انتظار داریم با رعایت راهکارهای مصرف بهینه برق در خانه و محل کار، از قطع شدن جریان برق دیگر مشترکان جلوگیری کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.