×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
۱۲ درصد از افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان از شعبه دو رشت خدمات و تعهدات دریافت می نمایند

گیلان پیام/ علی چراغی رئیس تامین اجتماعی شعبه دو رشت در گزارشی عملکردی در آستانه هفته تامین اجتماعی با تسلیت و تعزیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ، اظهار داشت : شعبه دو رشت تنها واحدتابعه تامین اجتماعی گیلان است که مزین به نام یک شهید که از کارکنان همین شعبه در دهه شصت بوده میباشد .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابراهیم ربانی ، افزود : افتخار داریم که یادمان این شهید گرانقدر در ورودی شعبه زینت بخش ساختمان محل کار ما بوده و خود را موظف میدانیم هر روز با دیدن آن و تجدید بیعت با آرمانهای شهداء و امام شهیدان ، در مسیر خدمت رسانی و تداوم راه و اندیشه آنها گام برداریم .

رئیس تامین اجتماعی شعبه دو رشت و فرمانده پایگاه بسیج شهید فیاض بخش تاکید نمود در همین راستا ، پاسخگوئی و ایجاد رضایتمندی در مخاطبان سرلوحه اهداف ما قرار داشته و به همین جهت این شعبه در طول سال متولی برگزاری دهها میز خدمت در مصلی رشت ، شهرک های صنعتی ، مساجد و نمایشگاههای برپا شده میباشد .

علی چراغی با اشاره به اینکه بیش از ۶۳۳۰۰ نفر بیمه شده اصلی و افزون بر ۲۵۹۰۰ نفر مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه یکصد و شصت و هفت هزار نفری افراد تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند که معادل ۱۲ درصد از جمعیت مخاطبین سازمان در سطح استان گیلان است اظهار داشت بیش از ۳۸۲۰۰ نفر بیمه شده اجباری ، ۱۸۰۰۰ نفر بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد ، ۲۹۰۰ نفر بیمه شده اختیاری و ۲۴۰۰ کارگر ساختمانی بزرگترین گروههای بیمه ای تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند .

وی در بخش دیگری از این گزارش اذعان داشت : افزون بر ۷۰۰ نفر نیز در زمره مقرری بگیران بیمه بیکاری از این شعبه قرار دارند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه دو رشت با بیان اینکه در سالجاری ماهانه افزون بر ۲۶۸ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان ، ازکارافتادگان و بازماندگان این شعبه پرداخت شده ، خاطر نشان ساخت بازنشستگان با ۱۷۷۷۵ نفر جمعیت ۶۷ درصد مستمری بگیران تحت پوشش را در برمیگیرند و پس از آن بازماندگان با جمعیتی افزون بر ۷۳۰۰ نفر قرار دارند و حدود ۸۰۰ نفر نیز ازکارافتاده میباشند .

علی چراغی با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال بیش از ۵۰۰ سند تعهدات کوتاه مدت برای ارائه تعهدات به بیمه شدگان این شعبه صادر گردیده ، غرامت دستمزد ایام بیماری را در این بین دارای بیشترین سهم دانسته و در ادامه افزود : در سالجاری بیش از ۱۳۵۰ قرارداد بیمه ای در گروههای مختلف منعقد گردیده که حرف و مشاغل آزاد با ۸۱۱ فقره و زنان خانه دار با ۳۸۷ مورد بیشترین سهم را داشته اند .

وی در بخش دیگری از این گزارش گفت : تنها در ماههای سپری شده از سال ۱۴۰۳ افزون بر ۶۰۰ مورد مستمری در این شعبه برقرار گردیده که شامل ۴۷۸ مورد بازنشستگی ، ۱۲۹ فقره بازماندگان و ۱۵ مورد نیز از کارافتادگی بوده است .

رئیس تامین اجتماعی شعبه دو رشت همچنین اظهار داشت : این شعبه در حال حاضر ماهانه ۲۷۵ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران خود پرداخت مینماید ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.