×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳
واریز علی‌الحساب سه میلیون تومانی متناسب‌سازی به حساب مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گیلان

گیلان پیام/ کیوان مرتضوی با اشاره به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و شهید جمهور در مورد ارتقای معیشت اقشار بازنشسته و مستمری‌بگیر ، افزود : در استمرار این نگاه و براساس مصوبه‌ای که در هفته گذشته به موجب قانون بودجه به همه صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ کرد که سه میلون تومان بابت متناسب‌سازی فروردین تا خرداد به‌صورت علی‌الحساب برای متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز؛ واریز کنند تلاشهای زیادی بابت تامین منابع ۱۲۶۰۰ میلیارد تومانی این پرداخت برای بیش از ۴ میلیون و دویست هزار مستمری بگیر توسط سازمان انجام پذیرفت .

وی با بیان اینکه به لطف خداوند متعال و با همکاری سازمان برنامه و نظام پولی و بانکی کشور و عزیزانی که در سازمان تلاش کردند، این منابع تأمین شده و طی ساعات آینده مبلغ سه میلیون تومان به حساب همه مستمری‌بگیران و بازنشستگان عزیز سازمان تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت بعد از این مهم سازمان در تعامل با بازنشستگان عزیز و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی ، احکام و شرایطی را که به موجب قانون بایستی تطبیق و اجرا نماید جمع بندی خواهد نمود .
کیوان مرتضوی با تاکید براینکه تحقق این امر همزمان با روزهایی که مزین به نام بازنشستگان و در آستانه هفته تامین اجتماعی است انجام می پذیرد اظهار داشت این واریز برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران استان گیلان که شامل افزون بر ۱۷۲ هزار پرونده مستمری ( در بردارنده ۱۹۱۰۰۰ نفر مستمری بگیر ) میباشد با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد .

شایان ذکر است این مبلغ علی الحساب به هر پرونده مستمری بگیر تعلق گرفته و در پرونده های مستمری بگیران چند نفره این رقم سه میلیون تومانی به نسبت سهم افراد پرداخت میگردد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.