×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳
بازدید نماینده مردم شهرستان‌های شفت و فومن و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان فومن

گیلان پیام/ سیّد کریم معصومی- نماینده مردم شهرستان‌های شفت و فومن و مهندس فرامرز مرجانی- فرماندار شهرستان فومن به همراه دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی همزمان با ورود اولین دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) از این مرکز درمانی بازدید بعمل آوردند.

دکتر آشوبی، مهندس معصومی و مهندس مرجانی ضمن بازدید از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) از مکان اختصاص یافته برای نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن این مرکز درمانی بازدید کردند و در جریان روند آماده‌سازی و راه‌اندازی دستگاه قرار گرفتند.

دکتر آشوبی در ادامه بازدید، از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بازدید کرد و در جریان روند ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعان قرار گرفت و با کارکنان این مرکز درمانی به و گفت و گو پرداخت.

دکتر آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه این بازدید از شبکه بهداشت و درمان و درمانگاه سپاه شهرستان فومن که سرهنگ پاسدار محسن جعفری- فرمانده سپاه ناحیه فومن نیز حضور داشت، دیدن کرد و روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در دو مرکز یاد شده را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است؛ باتوجه به جانمایی و آماده‌سازی فضای نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن انتظار می‌رود بخش سی‌تی اسکن بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در هفته دولت افتتاح شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.