×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳
وجود آمادگی و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات شهر کوچصفهان

گیلان پیام/در این جلسه صادقی اظهار داشت: از نظر حجم شبکه های فشار ضعیف، استان گیلان رتبه دوم را در کشور داراست و حجم زیادی از این نوع شبکه در کل استان به ویژه در نقاط روستایی نیاز به بازسازی و برکناری شبکه فرسوده دارد.

وی ضمن تشکر از برپایی این نشست افزود: حضور دلسوزانه مسئولان نشان از عزم و اراده برای همکاری و رفع مشکلات منطقه دارد.

مدیر عامل توزیع برق گیلان گفت: از ابتدای سال در برخی نقاط استان از جمله کوچصفهان فیدرهای فشار متوسط جدید مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که نقش عمده ای در رفع ضعف برق ها دارد.

وی تاکید کرد: سرقت شبکه ها و تجهیزات توزیع برق یکی دیگر از چالش های توزیع برق گیلان در مسیر تامین برق پایدار است و از مسئولان درخواست همکاری در خصوص پیشگیری از این پدیده مذموم را داریم.
صادقی خاطرنشان کرد: عمده مشکلات در حوزه برق ازجمله ضعف برق ها، نوسانات، سرقت و… با تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار رفع خواهد شد و براین اساس از مدیران و نمایندگان استان تقاضا داریم در خصوص تامین بودجه لازم برای این کار یاور و همراه خادمان خود در صنعت برق گیلان باشند.

صادقی ضمن استماع موضوعات و مسائل مطروحه در این نشست از آمادگی لازم برای مساعدت در حل مشکلات خبر داد.
همچنین در این نشست جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس ضمن تشکر از فعالیت های شرکت توزیع برق گیلان افزود: باتوجه به اهمیت برق در زندگی مردم انتظار داریم تدابیر لازم برای حل مشکلات مردم در این زمینه را شاهد باشیم.

وی ضمن طرح برخی مسایل و درخواست های مردمی تاکید کرد: برای همکاری در حل مشکلات برقی مردم آماده همکاری لازم هستیم.

گفتنی است در این نشست جمعی از مسئولان شهر کوچصفهان از جمله نمایندگان فرمانداری، شورا، شهرداری، بخشداری ها و… حضور داشتند و هریک ضمن طرح درخواست های مردمی، برای حل مشکلات در اجرای طرح های توزیع برق گیلان اعلام آمادگی و همراهی کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.