×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳
نظارت سیاهکارزاده بر دو طرح زیرساختی منطقه آزاد انزلی

گیلان پیام/در جریان این برنامه نظارت میدانی که برخی مدیران سازمان نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت موجود و نحوه اجرا و خدمات رسانی مجموعه تحت مدیریت خود و جاده مواصلاتی فوق ارائه نموده و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی دستورات لازم جهت تسهیل و تسریع در فرآیندهای اجرایی و عملیاتی دو طرح صادر کرد.

بنابراین گزارش تصفیه خانه منطقه آزاد انزلی که توسط این سازمان ساخته شده بود، از سوی مدیریت آبفای استان گیلان به سازمان منطقه آزاد انزلی واگذار شده و در حال خدمات رسانی به دومین شهرک صنعتی منطقه و فاز تجارت و گردشگری نخستین منطقه آزاد شمال کشور است.

گفتنی است، حجم ورودی فاضلاب در این تصفیه خانه به صورت متوسط روزانه بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر مکعب در نوسان است که معادل ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار لیتر می باشد و در بهره برداری حداکثری نیز توانایی تصفیه آن به مرز ۷۰۰ الی ۸۰۰ متر مکعب افزایش می یابد که حدود ۶۰ درصد فاضلاب انسانی و ۴۰ درصد فاضلاب صنعتی منطقه را پوشش می دهد.

از سوی دیگر بازدید از نحوه احداث جاده جدید برای دسترسی اضطراری در شرایط ترافیک شدید ناشی از حضور گردشگران در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، دومین برنامه بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بود.

طرح زیرساختی فوق ویژه ساکنین محلات منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی و تسهیل تردد ساکنین منطقه در قالب جاده کمربندی فرعی از روستای گلشن تا جفرود منطقه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

این مسیر مواصلاتی به طول ۳۵۰۰ متر(۳.۵کیلومتر) در دو باند رفت و برگشت،اقدام به مدیریت و کنترل تردد خودروها در مقاطع اوج ترافیکی منطقه آزاد انزلی، خواهد نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.