×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳
توانمندسازی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی آنان در دستور کار کمیته امداد است

گیلان پیام/ جعفر صباغیان در دیدار با آیت الله فلاحتی، با اشاره به اینکه یکی از مأموریت های اساسی کمیته امداد، توانمندسازی افراد تحت پوشش است، افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با حفظ کرامت انسانی در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، ادامه داد: برنامه های کاربردی کمیته امداد در حوزه های مختلف اشتغال، مسکن، آموزش دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش و سایر خدمات به نحوی طراحی و تدوین شده است که نتایج آن موجب توانمندی افراد باشد.
صباغیان با تأکید بر اینکه این نگاه و سبک ارائه خدمت به همین منوال ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: تأکید بر این است که در برنامه های پیش رو، به افراد سالمند و بیماران صعب العلاج که قادر به انجام کار نیستند، توجه بیشتری گردد و ابزار و زمینه های لازم را برای سایر افرادی که ظرفیت و توانایی انجام کار و کسب درآمد پایدار دارند، فراهم نماییم و این افراد از این حیث مورد حمایت قرار بگیرند.
مسئولان برای کسب رضایت الهی به محرومان خدمت کنند
آیت الله فلاحتی “نماینده ولی فقیه در استان گیلان” نیز در این دیدار، با اشاره به اینکه مدیر در نظام اسلامی باید دائم در تلاش باشد و نباید خسته شود، گفت: لازمه خستگی ناپذیر بودن کار برای رضای خدا است.

اگر در مسیر خدمت، اندیشه مادی وجود داشته باشد، زود خسته می شویم، اما اگر به دنبال جلب رضایت الهی باشیم، خداوند مدد می رساند و به حرکت ما برکت می دهد.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان، از دیگر برکات توجه به رضایت الهی در امور را نشاط فرد عنوان کرد و افزود: در نظام فکری اسلام، انسان پاک و متقی هیچگاه احساس کسالت و خستگی نمی کند.
وی، با تأکید بر ساده زیستی مدیران و مسئولان گفت: مدیران نباید سر سفره های رنگین بنشینند و می بایست همواره برای کسب رضایت الهی به محرومان خدمت کنند.
امام جمعه رشت، در ادامه با بیان اینکه مدیر نظام اسلامی باید در کنار نیازمندان بودن را برای خود فخر بداند، اضافه کرد: حضور در محل کار نباید مقصد اعلاء باشد، بلکه کنار محرومان بودن و حضور مداوم و سرکشی مستمر از نقاط دور باید به عنوان هدف متعالی خدمت مورد توجه مدیران قرار گیرد.
فلاحتی در پایان خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت نباید بر مردم منّت گذاشت، بلکه خدمت به آنها و رفع مشکلات نیازمندان، منّتی است که خداوند بر ما قرار داده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.