×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳
نقش کلیدی رسانه ها در مشارکت حداکثری مردم/حماسه ای دیگر در راه است

گیلان پیام/سرهنگ پاسدارمهدی پارسا در گفتگو با خبرنگاران در رشت با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اظهار کرد: انتخابات، ضامن حفظ و افزایش اقتدار و وحدت ملی و برهم‌زننده نقشه ها و توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه شکوه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تصویری از نشاط و پویایی انقلاب اسلامی ایرانیان غیور در برابر چشم جهانیان به نمایش می گذارد، افزود: انتخابات عرصه سرنوشت سازی است ، بنابراین باید با معرفی شاخص ها از نگاه رهبری، فردی متعهد، انقلابی و مردمی انتخاب شوند.

مسوول بسیج رسانه گیلان با تاکید بر عقب نشینی استکبار جهانی در برابر اتحاد و شکوه حضور مردم در میدان مهم انتخابات ایران، گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه بی تردید رشد و تعالی به سوی قله‌های بلند تمدن نوین اسلامی را سرعت می بخشد.

پارسا با بیان اینکه آنچه در انتخابات چهاردهم بیش از هرزمان دیگر حائز اهمیت است «حضور حداکثری» و «انتخاب آگاهانه» است، افزود: یک دنیا به اراده و بصیرت ملت ایران چشم دوخته اند تا عزت ایرانِ سربلند را به نظاره بنشینند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ضامن امنیت پایدار کشور و فرصتی برای نشان دادن رأی و نظر مردم است، بیان کرد: خلق حماسه حضور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در امتداد شکوه حضور مردم در تشییع شهدای خدمت است و دنیا اراده ملت ایران را به نظاره می‌نشیند.

مسوول بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش اصحاب رسانه در جریان سازی رسانه ای و آگاهی بخشی در بین افکار عمومی افزود: نقش کلیدی رسانه ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات غیر قابل انکار است چرا که اصحاب رسانه بر مبنای رسالت حرفه ای خود با آگاهی بخشی و امیدآفرینی به تبیین اهمیت شرکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه می پردازند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.