×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
ابزار فعلی دست کسی است که کارنامه مدیریتی درخشانی دارد

گیلان پیام/ کیهان هاشم نیا در جمع حامیان دکتر قالیباف در پیاده راه فرهنگی رشت تاکید کرد: ایران تنها کشوری است که فرصت های خود را از،درون تهدیدات استخراج می کند.

استاندار سابق گیلان با تاکید بر ابنکه قالیباف تنها کسی است که از تهدیدات فرصت سازی می کند بیان کرد: اگر نقصی در امورات گوناگون چون عدالت اجتماعی و حوزه اقتصادی مشاهده می شود به دلیل آن بود که ما منتظر بودیم تا دیگران رفع کننده مشکلات و نواقص موجود باشند.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری یکی از دو موضع عقلانیت و احساسات در انتخاب ریاست جمهوری افزود: چه در اصل انتخابات و چه در انتخابات اصلح ، در صورت غلبه احساسات و عفلانیت بریکدیگر آن دیگری تعطیل می شود،‌ اگرچنانچه در انتخابات مشار‌کت نداشته باشیم به تماشاگر منفعل تبدیل خواهیم شد و به قایق سواری تبدیل خواهیم شد که پارو ندارد و مقصد و مقصود ما را موج تعیین خواهد کرد..

کیهان هاشم نیا با اشاره به لزوم اعمال عقلانیت در انتخاب اصلح تصریح کرد: امروز ما بعد از ۴۴ سال میخواهیم کشتی نجات ایران به دست کسی بدهیم که ار کارنامه درخشانی برخوردار است، ما کسی را باید به عنوان ناخدای کشتی معرفی کنیم که عمل گرا باشد نه این که تازه به دنبال تئوری و… باشد، بر این اساس من به عقلانیت رای خواهم داد. و عقلانیتم به من میگوید که به قالیباف رای دهم.

استاندار سابق گیلان با احترام به همه نامزدهای ریاست جمهوری یادآور شد: من جهت و مقصد کشورم را طوری انتخاب می کنم که ابزار لازمه را دارد و ابزار فعلی دست کسی است که کارنامه مدیریتی درخشانی دارد. قالیباف در ۴۰ سال گذشته هیچگاه بعد از آفتاب به میدان نیامده و به عبارتی آفتاب ندیده که قالیباف بعد از وی بیرون بیاید.

وی با اشاره به موفقیت های پی در پی قالیباف در مسندهای گوناگون خاطرنشان کرد: قالیباف از،۱۹ سالگی با قبول مسئولیت فرماندهی لشگر تا دوره ریاست جمهوری وی هر جا حضور پیدا کرد و در هر اموری ورود داشت موفق بوده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.