×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
کسب کاپ طلایی برای نخستین بار توسط هیئت پرورش اندام گیلان /گیلان میزبان مسابقات چندجانبه پرورش اندام جام کاسپین در خرداد ماه سال جاری

گیلان پیام/دکتر سید حمید میرزاهد در جمع خبرنگاران در خصوص افتخارآفرینی قهرمانان پرورش اندام گیلانی گفت: ورزشکاران پرورش اندام گیلانی پس از ۵۰ سال افتخار قهرمانی کشور را از آن خود کرد.
وی افزود:با حمایت های مسوولان ، استان گیلان بصورت همزمان میزبان سه رویداد بزرگ پاورلیفتینگ بانوان در مجموعه یادگار امام ، ورزشگاه نامجو ، فیتنس تالار شهر و در پرورش اندام و بدنسازی ۷ رشته در سالن ۶ هزار نفری شهدای رشت بوده است.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان خاطرنشان کرد:در حال حاضر از ۳۰ نفری که به اعزامی مسابقات ۲۰۲۴ مستریونیورز تیم ملی کشور دعوت شده اند ۱۰ نفر از اعضای تیم ملی ، گیلانی می باشند و اینکه یک سوم از شاکله تیم‌ملی را گیلانیان تشکیل می دهند رویدادی بی سابقه و افتخاری بزرگ است.
وی تصریح کرد:کسب ۱۱ مدال برون مرزی توسط بانوان محجبه گیلانی در مسابقات ۲۰۲۲ رده مسابقات بین المللی برای اولین در مچ اندازی ، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ نیز از افتخارات استان گیلان است و نشان می دهد ایران در آرامش کامل است ، حجاب هیچ محدویتی برای بانوان ندارد و بانوان محجبه می توانند افتخاراتی را کسب نمایند.
میرزاهد یادآور شد:طی سال ۱۴۰۲ در مسابقات پرورش اندام ، ۳۲ مدال رنگین توسط ورزشکاران گیلانی برای رشت و استان به ارمغان آورده شده که از این تعداد ، ۱۱ مدال طلا و ۲۰ مدال نقره سهم گیلانیان از مدال های کشوری بوده است و کاپ قهرمانی را برای اولین بار به دست آوردند.
وی با تاکید بر حمایت مسوولان گیلان از ورزشکاران استان در این رشته خواستار حمایت بیشتر مسوولان شد و گفت:ورزشکاران این رشته نیازمند حمایت های معنوی و عاطفی مسوولان هستند.
وی از کسب کاپ طلایی برای نخستین بار توسط هیئت پرورش اندام گیلان خبر داد و گفت: رشت بهترین میزبان استیج قهرمانی پرورش اندام معرفی شده است اما باید گفت که متاسفانه پس از شروع مسابقات به جز شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان از هیچ نهادی حمایت نشدیم.
حمید میرزاهد از لزوم حمایت جدی مسئولین از قهرمانان پرورش اندام استان سخن گفت و افزود: استان سالهاست که مقام قهرمانی را از آن خود کرد و امسال پس از،۳۰سال به سلطه تهران پایان و قهرمانان پرورش اندام گیلانی توانستند مقام اول را از آن خود کنند.
وی با بیان اینکه مسابقات چندجانبه پرورش اندام جام کاسپین به میزبانی گیلان چهارم خرداد ماه سال جاری با حضور ۳۰۰ نفر ورزشکار در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت برگزار می شود ، تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات جهت شرکت در رقابت های جهانی ارمنستان و مجارستان به تیم ملی دعوت می شوند.
میر زاهد میزبانی استان گیلان در مسابقات بعدی را از اهداف برگزاری مسابقات بدنسازی و پرورش اندام جام کاسپین به صورت بین‌المللی و با حضور کشورهای صاحب سبک این رشته عنوان کرد.
وی همچنین از برگزاری رقابت های پاورلیفتینگ و پرس سینه قهرمانی بانوان کشور نیز در مرداد ماه سال جاری به میزبانی گیلان خبر داد و گفت:این دوره از رقابت ها در شهرهای رشت یا آستارا برگزار خواهد شد./ انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.